پیشگویی های جهان 2021

© Photo / GSFC/Solar Dynamics Observatory پیشگویی های جهان 2021
 پیشگویی های جهان 2021 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شیوع ویروس کرونا در سال 2020 ، دشوار است که بشریت را با چیزی شگفت زده کرد.

اسپوتنیک به نقل از رسانه "ترود" بلغارستان می نویسد: اما نوستراداموس پیش گویی کرد که رویدادهایی پیش رو هستند که برای همیشه کره زمین را تغییر خواهند داد.

نوستراداموس پیش بینی ها را به صورت رباعی رمزی (کاترِن) نوشت. بسیاری از پیشگویی های وی به حقیقت پیوسته اند. این امر او را به مشهورترین پیش گوی تاریخ بشریت تبدیل کرد. ما برای سال 2021  هشت پیشگویی به شما ارائه می کنیم، که اعتقاد بر این است که آنها متعلق به نوستراداموس بزرگ هستند.

آخرالزمان به شکل زامبی

پایان بشریت ممکن است از آنچه فکر می کنیم نزدیکتر باشد. یک دانشمند روسی ویروس سلاح بیولوژیکی ایجاد می کند که می تواند مردم را به زامبی تبدیل کند.

قحطی در مقیاس کتاب مقدس

نوستراداموس پیش گویی کرد که قحطی، زمین لرزه ها و همه گیری ها اولین نشانه های پایان جهان باشد. آنها بیشتر از پیش اتفاق می افتند. کرونا ویروس سال 2020 آغاز یک سری حوادث ناگوار است که جمعیت سراسر جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. فاجعه ای با ابعاد عظیم ما را به گذشته بازمی گرداند و اکثر مردم قادر به غلبه بر این نفرین نیستند.

مسلمانان اروپا را تصرف خواهند کرد

"شتر" در پیشگویی های نوستراداموس نمادی از جمعیت عرب است که اروپا را اشغال می کند. عامل اصلی این تغییر در سال 2021 در اروپا میزان زاد و ولد پایین و تعداد زیادی پناهنده خواهد بود.

طوفان های خورشیدی

در سال 2021 طوفان های خورشیدی شدیدی رخ خواهد داد.  نوستراداموس هشدار داده است: "ما خواهیم دید که چگونه آب بالا می رود ، و زمین در زیر آن پنهان می شود." اثرات مخرب تغییر اقلیم به دلیل رقابت جهانی برای منابع، منجر به جنگ و درگیری های بسیاری خواهد شد.

یک سیارک با زمین برخورد کرده یا به آن نزدیک می شود

"انسان در آسمان آتش و دنباله ای طولانی از جرقه ها را می بیند." این را می توان به عنوان بلایای طبیعی قریب الوقوع تعبیر کرد، اما طبق تفسیر و تعبیر دیگر از این کاترن، ما در مورد یک سیارک بزرگ صحبت می کنیم که با زمین برخورد خواهد کرد. پس از ورود به جو زمین ، سیارک داغ می شود و مانند آتشی در آسمان باقی می ماند. در ضمن  ناسا اعلام کرده است که یک خطر واقعی وجود دارد که سیارک 2009 KF1 در تاریخ 6 مه 2021 با زمین برخورد کند.

زلزله مهیبی کالیفرنیا را نابود خواهد کرد

طبق تفسیر رباعی دیگری که توسط نوستراداموس نوشته شده است، یک زمین لرزه شدید دنیای جدید ("سرزمین های غربی" - آمریکا) را می لرزاند و کالیفرنیا بارزترین مکان وقوع این زمین لرزه است. طبق گفته اخترشناسان ، آیه "عطارد در قوس ، زحل خاموش می شود" تاریخ بعدی را نشان می دهد که سیارات مریخ و زحل در این موقعیت در آسمان قرار دارند - 25 نوامبر 2021.

تراشه در سر سربازان آمریکایی کاشته خواهد شد

یک تراشه کاشته شده در مغز می تواند هوش دیجیتالی لازم را برای فراتر رفتن انسان از حدود بیولوژیک فراهم کند. سربازان آمریکایی با چنین تراشه هایی به اولین ربات انسانی تبدیل می شوند که بشریت را نجات می دهد.

پاپ فرانسیس مردم را به کلیسا نزدیکتر خواهد کرد

پاپ فرانسیس صرف نظر از مدتی که رهبر کلیسای کاتولیک باشد، میراثی زیبا و چشمگیر را در پی خود به یادگار خواهد گذاشت. این کلیسا برای تعداد بیشتری از افراد به یک قایق نجات تبدیل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала