Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الچه 1 - رئال 1؛ توقف نا بهنگام و پایان سال میلادی پشت سر اتلتیکو برای مردان زیزو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی برابر الچه متوقف شد تا نتواند در آخرین دیدار خود در سال 2020 طعم برد را بچشد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف الچه رفت که در نهایت برابر این تیم پایین جدولی با تساوی یک بر یک متوقف شد.
شاگردان زین الدین زیدان در ابتدا با گل دقیقه 20 لوکا مودریچ از حریف پیش افتادند تا نیمه نخست با برتری کهکشانی‌ها خاتمه بیابد اما در نیمه دوم تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت و برای جبران گل خورده تلاش کرد تا اینکه در دقیقه 52 فیدل از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه نیز دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما هیچ کدام از آنها ثمری نداشت تا این مسابقه در نهایت با تساوی و توقف مادریدی‌ها خاتمه یابد.

​ایسکو به دلیل تولد فرزند سومش در این دیدار غایب بود و مطرح ترین‌غایب کهکشانی‌ها محسوب می‌شد.
مادریدی‌ها با این نتیجه 33 امتیازی شدند و پشت سر اتلتیکو در جایگاه دوم جدول به کار خود در سال 2020 پایان دادند.الچه با 2 بازی کمتر و 16 امتیاز در رده پانزدهم لالیگا قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای شب گذشته لالیگا گرانادا دو بر یک والنسیا را مغلوب کرد و سلتاویگو هم با نتیجه 2 بر ی. هوئسکا را از سد راه برداشت:
در دیگر دیدارهای باقی مانده این هفته لالیگا امروز پنجشنبه بیلبائو برابر رئال سوسیداد قرار می‌گیرد و اوساسونا میزبان آلاوس خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала