Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده نا مشخص کریس؛ بهترین بازیکن قرن می‌رود یا می‌ماند؟

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرهایی زیادی مبنی بر جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس منتشر شده، ولی مشخص نیست که واقعا او می‌ماند یا خیر؟

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو تا جون 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و در ماه‌های اخیر اما در مورد انتقال او به یک باشگاه دیگر خبرهایی منتشر شده است. با این حال، جدایی وی از تورین بعید به نظر می‌رسد.

کریستیانو رونالدو در فبروری سال آینده که 36 ساله می‌شود، مانند همیشه چشمگیر است. در این فصل برنده 5 توپ طلا در 14 بازی 16 گل به ثمر رسانده اما در مجموع این رکورد اختلاف نظر بیشتری دارد. کریستیانو رونالدو در واقع برای درخشش در صحنه اروپا با رئال مادرید مورد استفاده قرار گرفت، رئالی که از زمان ورودش در سال 2018 در تلاش برای تولید مثل با یوونتوس است. بنابراین، در حالی که قرارداد او تا جون 2022 ادامه دارد، آینده او ولی نامشخص می‌باشد و بیشتر از این که بحران کوید 19 اقتصاد باشگاه‌ها را مختل کرده، می‌تواند یوونتوس را به فکر آینده‌اش بکشاند.

کریستیانو رونالدو قصد جدایی ندارد

در ماه‌های اخیر خروج CR7 به سمت PSG، منچستر یونایتد یا MLS بیشتر مورد توجه بوده است. با این حال واقعیت متفاوت خواهد بود چون گاتزتا دلو اسپورت در ماه نوامبر فاش کرد که کریستیانو سرانجام قرارداد یک ساله خود را با باشگاه تورینی تمدید می‌کند. "لوکا مومبلانو" روزنامه نگار نزدیک به بیانکونری نیز بلافاصله این اطلاعات را تأیید کرد، همانطور که فابریزیو رومانو در 28 دسامبر تایید نمود و در CBS Sports تأیید کرد که ستاره سابق رئال مادرید در تابستان 2021 از این باشگاه جدا نخواهد شد: "یوونتوس کاملاً متقاعد شده که کریستیانو رونالدو تابستان سال آینده خواهد ماند." بنابراین آینده کریستیانو رونالدو برای یووه در میان مدت مشخص شده، باید دید آیا او ماجراجویی در سری A را ادامه می‌دهد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала