Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انکار نیمار از مهمانی 5 روزه در برزیل

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار پس از پرواز مدل‌ها به برزیل و حضور در مهمانی 5 روزه وی، به گزارش‌های در این باره واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که نیمار از شایعات مبنی بر یک مهمانی پنج روزه برای 150 مهمان در زادگاه‌اش انکار کرد، او هیچ نشانه‌ای از شگفتی بزرگ‌اش در شب سال نو را نشان نداد بلکه سوپراستار PSG تصاویری از یک شب آرام را منتشر کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که این رویداد در مقیاس بزرگ در مجموعه لوکس آپارتمان‌های نیمار در حدود 65 کیلومتری برازیلیا، پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

اما ستاره 28 ساله پاری‌سن‌ژرمن این ادعاها را به شدت تکذیب کرد و با اصرار بر این‌که مهمانی با او کاری ندارد و هنگامی که شب سال نو فرا رسید او از طریق استوری‌های اینستاگرام خود نشان داد که واقعاً چه چیزی را پشت سر گذاشته است. "شام با خانواده در فضای آرام."

مجموعه داستان‌های او با آزمایش ویروس کرونا برای او و پسرش داوی لوکا آغاز شد، قبل از اینکه یک میز طولانی که به زیبایی طراحی شده بود و همچنین رعایت فاصله اجتماعی.

نیمار سپس نوشت كه در سال 2021 با دوستان و خانواده نزدیك‌اش كه همه آنها آزمایش کوید 19 شده‌اند، از سال جدید استقبلال خواهد کرد و تأکید نمود كه 500 نفر در آن مهمانی حضور نخواهند داشت.

او گفت: "تزئینی شگفت انگیز برای این شام زیبا و کم اهمیت در خانه، با فاصله اجتماعی."

این یک هفته کاملاً مسالمت آمیز برای نیمار بود زیرا شاهد آن بودیم که پیش از این از مُهاجم برزیلی درخواست شده بود تا "فوراً" در برابر دادستان‌های ایالت ریودوژانیرو به دلیل گزارش‌های مهمانی 150 مهمان حاضر شود.

با این حال دی کرسپو وکیل رسانه‌ای بازیکن PSG، برنامه ریزی برای میزبانی چنین رویدادی را رد کرد و وکلای وی به خبرگزاری فرانسه گفتند: "این هیچ ارتباطی با نیمار ندارد. ما هیچ اطلاعاتی در مورد چنین رویدادی نداریم."

کرسپو به رویترز افزود: "ما در میان یک بیماری همه گیر قرار داریم و او در کنار دوستان و خانواده‌اش است."

هفته گذشته که جزئیات این رویداد در روزنامه "ریو او گلوبو" فاش شد، آژانس برگزار کننده آن اعلام کرد که در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس، قوانین جدی بهداشتی را رعایت خواهد کرد.

روزنامه‌ها همچنین روز شنبه گفته بودند كه مهمانان از قبل ورود به مجتمع آپارتمانی لوکس نیمار را آغاز كرده‌اند و گزارش‌ها حاكی از این است كه مهاجم همه آنها را ملزم كرده تلفن‌های خود را تحویل دهند تا از نشر شدن عکس و فیلم از این رویداد به صورت آنلاین جلوگیری كند.

برزیل بعد از ایالات متحده دومین بالاترین میزان مرگ و میر کرونا را دارد، با شیوع همه گیر بیش از 192000 نفر در این کشور تا کنون جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала