رهبر کوریای شمالی در سال نو سخنرانی نکرد

© AP Photo / Igor Novikovرهبر کوریای شمالی در شب سال نو سخنرانی نکرد
رهبر کوریای شمالی در شب سال نو سخنرانی نکرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، به جای سخنرانی سال نو، با نوشتن یک نامه به مردم اکتفا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلگراف دولت کوریای شمالی، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی سال نوی میلادی را با نوشتن یک نامه برای شهروندان این کشور و بازدید از مقبره پدر و پدربزرگش آغاز کرد اما نشانه‌ای از اینکه وی می‌خواهد همانند سال‌های گذشته برای سال جدید میلادی سخنرانی کند، وجود نداشت.

شخصی که قوانین قرنطین در کوریای شمالی را نقض کرده‌بود اعدام شد  - اسپوتنیک افغانستان
شخصی که قوانین قرنطین در کوریای شمالی را نقض کرده‌بود اعدام شد

بر اساس گزارش شبکه خبری کی.سی.ان.ای، کیم جونگ اون در این نامه برای ملتش نوشت: "من صمیمانه برای همه خانواده های کشورم  و مردم دنیا، رفاه بیشتر و سعادت گرانبها آرزو می کنم . در سال جدید نیز سخت تلاش خواهم کرد تا دوره جدیدی را که آرمان‌ها و خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد زودتر به ارمغان آورم"

نامه کیم جونگ اون در آستانه هشتمین کنگره حزب کارگران کوریای شمالی است که قرار است در روزهای آینده نزدیک برگزار شود، منتشر شده است. گواهینامه ها در آخرین روز سال 2020 به شرکت کنندگان در کنگره تحویل داده شدند..

رهبر کوریای شمالی سال نو را با شرکت در كنسرت جشني در ميدان مركزي پيونگ يانگ كه از تلويزيون مرکزی این کشور پخش شد جشن گرفت. این کنسرت با آتش بازي به پايان رسيد.

این در حالی است که پیشتر گزارش شده بود که کیم جونگ اون، رهبری کوریای شمالی پیشتر بابت ناکامی در تحقق وعده‌های بهبود اقتصادی و زندگی سخت مردم کشورش در نتیجه تحریم‌های بین‌المللی و اقدامات سخت با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، عذرخواهی کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала