Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قلب‌ام با این مجازات در آرامش است

© REUTERS / Charles PlatiauEdinson Cavani
Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد، تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای محرومیت سه جلسه‌‌ای به دلیل انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش را پذیرفته اما ابراز بی‌گناهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن پس از جلسه روز پنج شنبه به سه جلسه محرومیت و پرداخت 100 هزار پوند محکوم شد چرا که در پست خود از عبارت " سپاسگزارم سیاه‌پوست " استفاده کرده بود که به زعم مسئولان تصمیم گیرنده بی‌احترامی در فوتبال به حساب می‌آمد.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
محرومیت و جریمه کاوانی به خاطر یک پُست اینستاگرامی

کاوانی به رای اتحادیه فوتبال اعتراض نکرد و شیاطین سرخ خواهان استفاده از جریمه او برای آغاز پروژه‌های ضد نژادپرستی شدند.
بازیکن اروگوئه‌ای محرومیت خود را پذیرفت اما با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که هیچ منظور بدی از اظهارات خود نداشته است.
کاوانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: " سلام به همه، نمی‌خواهم این لحظات ناخوشایند را بیشتر کنم. خواستم این موضوع را به اطلاع شما برسانم که محرومیت انضباطی را با توجه به بیگانه بودنم با شرایط زبان انگلیسی پذیرفتم اما منظور من آن نبود. اگر با ابراز علاقه به یک دوست کسی را آزردم عذرخواهی میکنم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که همیشه به دنبال ساده‌ترین لذت‌ها و دوستی‌ها هستم. از حمایت و ابراز علاقه زیاد شما تشکر می‌کنم. قلبم در آرامش است چون می‌دانم که همیشه علاقه‌ام به فرهنگ و سبک زندگی را ابراز کرده‌ام. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала