Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز در تلاش پس انداز برای تابستان آینده

© Photo / DHAReal Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi.
Real Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز برای رئال مادرید طرح طولانی مدت دارد و به همین دلیل نمای نزدیک را از بین می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید قصد دارد تابستان سال آینده در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال باشد. با این وجود، از آنجا که از ابتدای ابتلای همه گیر به بیماری کروناویرو باشگاه مادریدی بسیار محتاطانه عمل کرده، کوید 19 می‌تواند ترفند جدید آن باشد.

اگر رئال مادرید تابستان سال آینده برای تکمیل عملیات اصلی خود، از جمله خرید کیلیان امباپه تلاش کند چه می‌شود؟

اگرچه اخیراً 90min اعلام کرد که فلورنتینو پرز به مدت دو سال پس انداز می‌کند تا بودجه لازم را برای جذب مُهاجم پی‌اس‌جی در تابستان 2021 در اختیار داشته باشد، اما بحران اقتصادی ناشی از کوید19 می‌تواند از پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی کارت‌ها را دوباره توزیع کند و حتی برنامه‌های رئیس رئال مادرید را برهم بزند.

کوید 19، دشمن رئال مادرید برای تابستان سال آینده؟

در واقع طبق اطلاعات خاصی که توسط چندین رسانه فاش شده، رئال مادرید از نظر اقتصادی در شرایط خوبی نیست و مجبور شده مانند بارسلونا دو برابر دستمزد را کاهش دهد تا بازیکنان و خودش را در معرض خطر مالی قرار ندهد. مطمئناً، رئال مادرید تابستان گذشته و بدون جذب نیرو فروش خوبی داشته و باید همین کار را در زمستان انجام دهد، با این هدف که تمام فرصت‌های انتقال کیلیان امباپه به 220 میلیون یورو طبق گزارش 90min و برای پل پوگبا.

با این وجود با گذشت شش ماه از پایان فصل و آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هیچ تضمینی وجود ندارد که رئال مادرید قدرت مشت زدن کافی برای انجام این کار را داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала