Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهداف انتقالاتی رئال برای تابستان 2021

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی گذشته خریدی نداشت و احتمالاً در پنجره‌ی زمستانی نیز خریدی نخواهد داست و این احتمال می‌ رود که پرز این تیم را برای تابستانی شلوغ در 2021 آماده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، برخی از نام ها از قبل به شدت با رئال مادرید در ارتباط هستند، مانند داوید آلابا از بایرن مونیخ، که تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

در حالی که در تیم زین‌الدین زیدان دو بازیکن (سرخیو راموس و لوکاس وازکز) وجود دارد که از اول جنوری آزاد هستند با سایر باشگاه‌ها مذاکره کنند.

مارکا گزارش می‌دهد که ممکن بند تمدید یک ساله‌ی قرارداد مودریچ فعال شود؛ اما برخی از بازیکنان مثل ایسکو، مارسلو، ماریانو دیاز و لوکا یوویچ آینده‌ی مبهمی دارند.

در بخش ورودی‌های احتمالاتی نیز خرید مهاجم برای رئال مادرید در اولویت خواهد بود.

کیلیان امباپه کسی است که هم‌واره از او به عنوان هدف بلند مدت خط حمله‌ی رئال مادرید برای رقابت با کریم بنزما یاد می‌شود، به خصوص که قرارداد مهاجم فرانسوی با تیم پاریسی در سال 2022 به پایان می‌رسد.

اما در این اواخر ارلینگ هالند مهاجم جوان و نارویایی بوروسیا دورتموند نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

در خط دفاعی نیز ممکن است داوید آلابا برای رئال مادرید جذب شود، بازیکنی که رئال بدون پرداخت پولی و به صورت رایگان می‌تواند او را جذب کند.

این بازیکن 28 ساله در این سال‌ها چند مصدومیت داشته که البته هیچ‌گاه از سال 2017 به این طرف سه بازی پیاپی را از دست نداده است.

تطبیق پذیری آلابا همچنین می تواند یک سلاح ارزشمند برای زیدان باشد، که می تواند او را در پست هافبک میانی، دفاع چپ یا میانی بازی دهد.

وی در پُست مدافع میانی که اخیراً در بایرن مونیخ موفق بوده می‌تواند جانشین راموس و زوج رافائل واران لقب بگیرد؛ البته باید دیده شود که راموس با لوس بلانکوس تمدید می‌کند و ماندنی می‌شود، یا اینکه باید جای خود را به داوید آلابا بدهد.

در خط میانی نیز رئال مدت‌هاست به ادواردو کاماوینکا بازیکن 17 ساله‌ی رِن فرانسه است و ممکن است زیدان بازیکن مورد علاقه‌ی خود را سفیدپوش کند.

در این پُست یعنی هافبک دفاعی رئال مادرید نیاز دارد تا جانشینی مطمئن برای کاسمیرو بیابد و بصورت چرخشی از جانشین تانک برازیلی با او بازی بگیرد.

امید می‌رفت که مارکوس یورنته بتواند بازیکن مطمئنی برای پُست هافبک دفاعی و جانشینی کاسمیرو باشد؛ اما این بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل پیش با 40 میلیون پوند راهی اتلتیکو مادرید شد و حالا هر زمانی که کاسمیرو نباشد زیدان مجبور به استفاده‌ی کروس، مودریچ یا فده والورده در پست‌های غیرتخصصی شان می‌شود.

اما بخشی از مشکل رئال این است که به سختی می‌توان بازیکنی را به خدمت گرفت که بدون اعتراضی نیمکت‌نشین باشد؛ در حالی که کاسمیرو تقریباً هر هفته بازی می کند.

بنابراین، محتمل‌ترین گزینه برای سفیدهای مادرید این است که به دنبال یک بازیکن آینده دار، شاید بوباکار کامارا از مارسی باشد.

این بازیکن 21 ساله زیر نظر آندره ویلاش-بواش از دفاع میانی به میانه میدان آورده شده است و از آن زمان دیگر به عقب زمین برنگشته است.

قرارداد بازیکن مارسی تا سال 2022 اعتبار دارد و به دلیل اینکه مارسی در وضعیت مناسبی برای نگه داشتن بازیکنان جوان خود نیست، خرید ارزانی برای رئال می‌توان متصور شد که خیلی هم هوش‌مندانه خواهد بود.

پست دیگری که باید به آن توجه شود، دفاع چپ است. مارسلو دیگر با پیراهن رئال مادرید مطابق معمول عالی نیست و هر وقت برای لوس مِرنگس بازی می کند، رئال نتیجه‌ی مثبتی نمی‌گیرد.

رئال خوش شانس بوده است که فرلاند مندی پیش‌رفت زیادی داشته است و به خوبی جای مارسلو را برای شاگردان زیزو پر کرده است و شاید همین مسئله باعث تسریع جدایی مارسلو از قوهای سپید مادرید شود.

رئال در این پُست سرخیو رگیلون را داشت که فضل پیش عملکردی خوب و قابل ستایش در سویا داشت و امسال با 45 میلیون پوند از رئال مادرید به تاتنهام پیوست.

به نظر می‌رسد که رئال با این 45 میلیون پوند برای جذب آنخلینیو مدافع چپ اسپانیایی منچسترسیتی که بصورت قرضی در آر بی لایپزیگ بازی می‌کند، اقدام کند.

این بازیکن 23 ساله در 12 مسابقه بوندس لیگا در این فصل چهار گل و دو پاس گل دارد و همچنین در شش بازی در لیگ قهرمانان اروپا سه گل و سه پاس گل دارد.

خرید این بازیکن برای لوس بلانکوس می‌تواند هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ هجومی خوب و موثر باشد زیرا این بازیکن برخلاف مارسلو پس از نفوذ از سمت چپ دفاعی به‌خوبی دوباره در هنگام ضدحملات حریف به خط دفاعی برگردد.

در نهایت فلورنتینو پرز اگر بخواهد سرِ کیسه را شُل کند، این تیم باید برای پُست بال هجومی راست نیز باید خرج کند زیرا نه مارکو آسنسیو، نه رودریگو گوئس، نه وینیسیوس جونیور و نه لوکاس وازکز هیچ‌کدام در اوینگر راست عملکردی در خور نام رئال مادرید نداشته اند.

تا کنون ادن هازارد نیز که با انتظارات زیاد از چلسی به جمع شاگردان زیدان اضافه شد نتوانسته انتظارات را برآورده کند، هر چند که این ستاره‌ی بلجیمی مصدومیت‌های شدید و طولانی مدت زیادی را در این یک و نیم فصل تجربه کرده است.

پرز ممکن است که اقدام به خرید محمد صلاح از لیورپول کند، صلاحی که امکان انتقالش به رئال یا بارسا را رد نکرد.

این بازیکن 28 ساله در دو فصل گذشته به فرم عالی خود ادامه داده است، در 15 بازی لیگ برتر 13 گل به ثمر رسانده است.

در حالی که او در شش مسابقه لیگ قهرمانان اروپا نیز سه گل به ثمر رسانده است، و به نظر می‌رسد که یک بازیکن در فرم و آماده‌گی صلاح که از جناحین می‌تواند خطرساز شود گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

به نظر می‌رسد که لیورپول توانایی پرداخت دست‌مُزد درخواستی صلاح را ندارد و این بازیکن در تابستان شاید به یکی از دو تیم بارسا یا رئال منتقل شود.

بنابر این رئال مادرید ممکن است در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل بعد حداقل یکی از سه بازیکن صلاح، امباپه یا هالند را جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала