Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرانجام مسی به آزادی رسید؛ اعجوبه خواهد رفت؟

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان 33 ساله بارسلونا رسما از قید قرارداد با بارسا خارج شد و می‌تواند از حالا با هر باشگاهی که دوست دارد وارد مذاکره شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آغاز سال جدید میلادی به عنوان روز آزادی لیونل مسی از قید بارسلونا بود. او که تابستان گذشته با سران باشگاه دچار اختلاف شد و حتی درخواست جدایی نمود، کسی باورش را نداشت که در نهایت ماندنی شد.

اعجوبه فوتبال از امروز آزادی یافت تا با هر باشگاهی که بخواهد می‌تواند وارد مذاکره شده و توافق نماید، زیرا قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد.

آزادی ستاره 33 ساله بارسا تیتر درشت امروز روزنامه مارکا بود. در حالی‌که او هفته قبل در مصاحبه تازه‌اش اعلام داشت که تصمیمی در مورد آینده‌اش تا هنوز نگرفته است.

سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها به شدت شرایط او را دنبال می‌کنند و به دنبال فرصتی می‌گردند تا او را منتقل کنند. هرچند که خبرهای مبنی بر ماندن او نیز انتشار یافته زیرا گفته شده که وی می‌خواهد تا 2022 در بارسا بماند و سپس راهی آمریکا شود.

حالا تردیدی نیست که انتخابات آخر جنوری می‌تواند روی تصمیم مسی تأثیر مستقیم داشته باشد. چون اگر ریاست جدید نتواند او را راضی کند، آنگاه کابوس هواداران این تیم به حقیقت بدل می‌شود و پس از سال‌ها تماشای بازی‌های مسی، از او خداحافظی خواهند گرفت.

لیونل مسی در اواخر سال 2020 توانست رکورد پله را بشکند و لقب بهترین گلزن تاریخ با لباس یک باشگاه را از آن خود کرد. اتفاقی که نوید درخشش او در سال جدید را می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала