Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح زیبای خانۀ کریستیانو برای سال جدید+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجینیار رودریگز نامزد رونالدو از دیزاین جالب خانه خود و کریس برای سال جدید رونمایی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سال 2021 میلادی هم آغاز شد و بازیکنان مختلف اروپایی، آغاز سال جدید میلادی را جشن گرفتند.
یکی از جالب‌ترین دیزاین ها مربوط به خانه‌ی کریستیانو رونالدو در تورین ایتالیا بود که آن‌ها، این خانه را با بادکنک‌هایی سفید و طلایی و با طرح 2021 تزئین کرده‌اند.
در تصاویری که نامزد کریستیانو رونالدو از خانه‌ی فوق ستاره‌ی پرتغالی در تورین و به مناسبت سال نوی میلادی منتشر کرده، مشخص است که آن‌ها این خانه را با بادکنک هایی سفید و طلایی دیزاین کرده‌اند تا به استقبال سال نوی میلادی بروند.

کریستیانو رونالدو در سال 2020، آمار 44 گل در 44 بازی را در مجموع برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال داشت و عملکرد خوبی از نظر فردی داشت، هر چند که از نظر تیمی، افتخارات چندانی بدست نیاورد.
باید دید که سال 2021 میلادی برای او چگونه خواهد بود، چرا که او اهدافی مانند لیگ قهرمانان اروپا را در این سال دارد و از طرفی به احتمال زیاد، رکورد تعداد گل های ملی علی دایی را در این سال خواهد شکست.
خانه‌ی کریستیانو رونالدو برای آغاز سال 2021 میلادی با بادکنک هایی سفید و طلایی دیزاین شده تا فوق ستاره‌ی پرتغالی بدین ترتیب به استقبال سال نوی میلادی رفته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала