Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لغو اولین دربی سال در اسپانیا به خاطر کرونا

© AFP 2023 / Cristina QuiclerMarc Bartra, futbolista español
Marc Bartra, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دربی شهر سویل به عنوان اولین دربی سال در فوتبال اسپانیا به خاطر گسترش یافتن کروناویروس، لغو گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ قرار بود فردا شنبه دربی اندلس بین تیم‌های رئال بتیس و سویا  برگزار شود ولی به دلیل کرونا این بازی به زمان دیگری موکول گردید.

شمار مبتلایان مشکوک به کوید 19 در ترکیب بتیس سبب شد که این تیم مجبور شود تمرین امروز جمعه‌اش را لغو نماید. آنچه قرار بود اولین دربی 2021 در اسپانیا باشد، ممکن است برگزار نشود.

البته لغو شدن تمرین بتیس را رسانه‌های اسپانیایی گزارش کرده‌اند. همچنان آزمایشات PCR همانطور که در پروتکل بهداشتی موجود در اسپانیا پیش بینی شده، در روز پنجشنبه در بتیس انجام شد. اما سه آزمایش بی نتیجه بود و کل تیم روز جمعه دوباره آزمایش داد.

 

در ابتدای هفته یک مورد مثبت شناسایی گردید

بتیس اکنون منتظر نتیجه است و اگر تمام بازیکنان نسبت به کوید 19 منفی باشد، می‌تواند در پایان روز تمرین کند. با این حال، در صورت مثبت بودن آزمایشات جلسه می‌تواند به تعویق بیفتد. باشگاهی که نبیل فکر در آن بازی می‌کند در ابتدای هفته هنگامی که آزمایش الکس مورنو مثبت بود، اولین مورد ویروس کرونا را در ترکیب خود تجربه کرد. بتیس اعلام کرده بود که مدافع چپ از تعطیلات کریسمس بیمار شده و بازیکن بلافاصله قرنطین شده است.

هواداران هر دو تیم مشتاقانه منتظر نتیجه آزمایش PCR هستند تا بدانند که این جلسه برگزار می‌شود یا خیر. از نظر بتیس، این مسابقه می‌تواند فرصتی برای بازگشت به عقب پس از پایان وحشتناک سال 2020 باشد. این باشگاه با مربیگری مانوئل پلگرینی دهمین تیم لیگ روز سه شنبه (3-4) در زمین لوانته شکست خورد. سویا به نوبه خود یک سری چهار بازی بدون شکست را زنجیره‌ای کرده و در رده 4 جدول رده بندی ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала