واکنش دوباره عطا محمد نور به خاطر برکناری وزیر صحت

© Photo / Facebook account of General Ata Mohammad Noorواکنش دوباره عطا محمد نور بخاطر برکناری وزیر صحت
واکنش دوباره عطا محمد نور بخاطر برکناری وزیر صحت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطا محمد نور می گوید که پس از مشوره ، رایزنی و تبادل افکار، تصمیم بر این شد تا به منظور دفاع از حقوق ما و اعاده حیثیت داکتر احمد جواد عثمانی، وزیر صحت عامه حمایت قاطع صورت گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، عطامحمد نور، رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته است، در حالیکه داکتر محمد افضل حدید، رییس شورای ولایتی بلخ و مولوی اسدالله جمالی، عضو ارشد رهبری جمعیت اسلامی، حسام‌الدین تالقانی، عضو شورای رهبری و رییس کمیته جوانان جمعیت اسلامی حضور داشتند، با جمع کثیری از متنفذین، فرماندهان، شخصیت ها و بزرگان جهادی ولایت های فاریاب، سمنگان، جوزجان، سرپل و‌ بلخ، جوانان جمعیت اسلامی و‌نمایندگان آن از زون ها و ولایت های مختلف کشور، در رأس رییس کمیته جوانان جمعیت اسلامی بود، دیدار نمود.

آقای نور می افزاید که این دیدار، از حرکت های فراقانونی و توهین آمیزی که دیروز به محترم داکتر احمد جواد عثمانی، وزیر صحت عامه صورت گرفت، این عملکرد، اهانت بزرگ بر یک کتله‌ی عظیم و جریان سیاسی بزرگ مردم افغانستان بوده که در این زمینه با تفصیل اتقاقات پیش آمده در قبال این قضیه توسط آقای نور به حاضرین توضیح داده شد.

واکنش نوربه برکناری وزیر صحت: به دیکتاتوری پاسخ می‌دهیم - اسپوتنیک افغانستان
واکنش نور به برکناری وزیر صحت: به دیکتاتوری پاسخ می‌دهیم

پس از مشوره ، رایزنی و تبادل افکار، تصمیم بر این شد تا به منظور دفاع از حقوق ما و اعاده حیثیت داکتر احمد جواد عثمانی، وزیر صحت عامه حمایت قاطع صورت گیرد.
در اخیر خاطرنشان گردید که بخاطر اقدامات بعدی، بزرگان، فرماندهان و‌جوانان دیدگاه های شان را توحید نموده با ما شریک سازند.
ما خونسرد و آرام به پیش میرویم.

این سخنان در حالی بیان می‌شود که در مکتوب اداره‌ی امور ریاست‌جمهوری عنوانی وزارت صحت عامه که امروز (پنج‌شنبه، 11 جدی) صادر شده، آمده است که رییس‌جمهور اشرف غنی استعفای احمدجواد عثمانی، وزیر صحت عامه را منظور کرده است. اما احمدجواد عثمانی در صفحه‌ی فیس‌بوک خود گفته بود که او از مقامش استعفا نکرده، اما مکتوبی را از آدرس اداره‌ی امور ریاست‌جمهوری دریافت کرده که در آن استعفایش منظور شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала