آخرین وعده ترامپ در مقام ریاست جمهوری

© REUTERS / Cheriss May آخرین وعده ترامپ در مقام ریاست جمهوری
 آخرین وعده ترامپ در مقام ریاست جمهوری  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا در آخرین سخنرانی خود برای آغاز سال نوی میلادی گفت در سال جاری همه جهان واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ویدئویی که در توئیتر کاخ سفید منتشر شد، گفت، وی قول داده بود که تا 2021 همه آمریکایی‌ها می‌توانند به واکسن دسترسی داشته باشند و پس از آن، آمریکا واکسن مقابله با کرونا را به سایر کشورها به منظور توقف پاندمی کرونا توزیع می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا بیان داشت: مقامات ایالات متحده در اوایل سال 2021 واکسن نوع جدیدی ویروس کرونا را در اختیار آمریکایی ها قرار می دهند و پس از آن حمل و نقل گسترده این داروهای آمریکایی به سایر کشورهای جهان آغاز می شود.

Президент США Дональд Трамп с супругой Меланией в Вашингтоне на праздновании Дня независимости США - اسپوتنیک افغانستان
شکوه و شکایت ترامپ از مجله های مد به خاطر همسرش

وی گفت در مواجهه با چالش‌های بزرگ در سال سال 2020، آمریکایی‌ها از خود قدرت، سرسختی و عزم راسخ خود را نشان دادند و ما با هم، به پیروزی‌های تاریخی حقیقی دست پیدا کردیم که نظیرش را هیچگاه نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد که شروع پاندمی در ماه مارس 2020 منجر به بزرگترین تحرک از زمان جنگ جهانی دوم شد، چون کارخانه‌ها برای ساخت تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار گرفتند که شامل ساخت ونتیلاتور و ماسک‌های صورت می‌شود و درمان‌ها و معالجات به منظور رفع نشانه‌ها و علایم این بیماری تنفسی به سرعت پیشرفت داشته است. این مساله باعث نجات جان میلیون‌ها آمریکایی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала