Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز روزهای دشوار ناواس با روی کار آمدن پوچتینو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Real's goalkeeper Keylor Navas gestures to his teammates during the Champions League group G soccer match between CSKA Moscow and Real Madrid, in Moscow, Russia, October 2, 2018.
Real's goalkeeper Keylor Navas gestures to his teammates during the Champions League group G soccer match between CSKA Moscow and Real Madrid, in Moscow, Russia, October 2, 2018. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی جدید پاریسن‌جرمن خواهان جذب هوگو لوریس از تاتنهام است و می‌خواهد این دروازه‌بان را جایگزین ناواس سازد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از کش‌وقوس‌های فراوان ساعاتی قبل مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجانتینی سابق تاتنهام، هدایت پاریسن‌جرمن را به عهده گرفت و به عنوان جانشین توماس توخل معرفی شد.

کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رضایت پاریسی ها از عملکرد ناواس

رسانه‌های فرانسوی پس از روی کار آمدن این سرمربی 48 ساله مدعی اند که پی‌اس‌جی شاهد تغییرات فراوانی خواهد بود و برخی بازیکنان این تیم را ترک و بازیکنان جدید به جای آن‌ها جذب خواهد شد.

به اساس گزارش یورو اسپورت، پوچتینو می خواهد هوگو لوریس را به عنوان اولین خرید خود جذب کند زیرا به این دروازه‌بان فرانسوی بیشتر از کیلور ناواس باور دارد.

در صورتی که این بازیکن جذب شود، جایگاه ناواس که از زمان پیوستن از رئال به این باشگاه در ترکیب ثابت حضور داشته و انتخاب نخست در این تیم بوده، در خطر خواهد افتاد و ممکن این تیم را ترک کند.

جذب لوریس زیاد دشوار به نظر نمی‌رسد زیرا این دروازه‌بان یک سال دیگر با اسپرز قرارداد دارد و با توجه به رابطه خوبش با پوچتینو، ممکن لندن را به مقصد پایتخت کشورش ترک کند.

این در حالی‌ست که پوچتینو به اریکسن دیگر شاگرد سابقش نیز علاقه دارد و می‌خواهد این بازیکن دنمارکی را نیز به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала