Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به این دلایل مسی می خواهد بارسا را ترک کند

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد هیچ دلیلی نمیتواند مانع این شود که مسی بارسا را ترک نکند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار مارکا در گزارشی ویژه به دلایلی اشاره کرده است که مسی با پا فشاری روی آن قصد ترک بارسا در پایان فصل را دارد و هیچ تصمیمی هم نمیتواند او را منصرف کند، حتی انتخابات ریاست و رئیس جدید بارسلونا.

یکی از موضوعات مهم این است که مسی متقاعد شده که زمان حضور در بارسلونا به پایان رسیده است، یا بهتر است بگوییم که این کار در ماه جولای انجام می شود، زیرا قرارداد او به پایان می رسد. او 33 ساله است و می خواهد برای پیروزی و کسب عناوین در چند سال آخر فوتبالی خود در سطح بالایی به مبارزاتش ادامه دهد. این به معنای قهرمانی در لیگ قهرمانان و کسب توپ طلا است.اهداف اصلی که مسی که ظاهرا اگر در بارسا باشد، به آن سخت میرسد.

او بهتر از هر کسی می داند که رسیدن به این عناوین با بارسلونا در فصل آینده غیرممکن است، زیرا با توجه به بحران مال که تیمش دارد، کمی سخت به نظر میرسد و همین موضوع باعث تردید مسی شده است.

این گزارش می افزاید به همین دلیل است که انتخابات 24 جنوری بارسلونا و رئیس جدید هم نمیتواند مانع تصمیم مسی شود. خوان لاپورتا باشد، ویکتور فونت یا شخص دیگری، کسی نمی تواند بلافاصله یک تیم رقابتی برای فصل بعد یا در ادامه همین فصل بسازد.

گزینه های موجود

در حال حاضر تیم های منچسترسیتی و پاری سن ژرمن تیم هایی هستند که احتمالا مسی به سمت آنان نقل مکان خواهد کرد. هر چند او در تابستان گذشته با تیم پپ گواردیولا ارتباط داشت، اما نباید تیم فرانسوی را نیز رد کنیم، زیرا آنها می توانند از پول فروش احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید برای جذب بهترین دوست نیمار استفاده کنند.

البته این صحبت ها زمانی داغ تر شد که مسی هفته گذشته در گفتگوی دیگری ضمن دفاع از موضع اول فصلش با توجه به شرایط موجود، اعلام کرد اگر باز هم گذشته برگردد، دوباره درخواست جدایی از بارسا را میدهد.

با دانستن همه اینها و همچنین دانستن اینکه این یک تصمیم دشوار برای مسی به حساب می آید، این احتمال هم وجود دارد که مسی در تیم محبوبش بماند و کماکان به فوتبالش در این نیوکمپ ادامه دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала