Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توهین هواداران سبب حذف حساب کاربی کارشناس فوتبالی شد

© Sputnik / Alexandr KryazhevИконка приложения Twitter на экране планшетного компьютера
Иконка приложения Twitter на экране планшетного компьютера - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارن کارنی ، کارشناس سابق بین المللی و تلویزیونی زنان انگلستان، پس از تمسخر اظهارات‌اش از سوی باشگاه لیدزیونایتد و توهین از سوی هواداران این تیم، توییتر خود را از بین برد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارن کارنی ، کارشناس سابق بین المللی و تلویزیونی زنان انگلستان، پس از تمسخر اظهارات‌اش در مورد لیدز یونایتد توسط حساب رسمی باشگاه لیگ برتری و نیز پیام‌های توهین آمیز، حساب کاربری خود در توییتر را حذف کرد.

کارنی که 144 بازی ملی برای کشورش در کارنامه دارد، گفته بود: "محدویت‌های کرونا در فصل گذشته به نفع لیدز تمام شد و کمک کرد این تیم صعودش به لیگ برتر را تجربه کند."

این بازیکن 33 ساله همچنین گفت که حریفان "فراری" لیدز استدلال  می‌کنند که تیم مارسلو بیلسا "ممکن است در پایان فصل منفجر شود" در حالی‌که برای اولین بار پس از 16 سال انتظار به لیگ برتر انگلستان بازگشت.

لیدز بخش کوتاهی از نظرات‌اش را در حساب رسمی توئیتر خود با 664.000 فالوور به اشتراک گذاشت که با واکنش توهین آمیز هواداران از کارنی به همراه شد.

سخنگوی باشگاه روز چهارشنبه گفت: "لیدز یونایتد هرگونه پیام توهین آمیز دریافتی توسط کارن کارنی در شبکه‌های اجتماعی پس از بازی شب گذشته لیگ برتر با وست برومویچ را محکوم می‌کند. همه در باشگاه ما برای کارن به خاطر همه چیزهایی که در این بازی بدست آورده و همچنین کار در رسانه‌ها و کارهای خیریه‌ای که انجام می‌دهد بسیار احترام می‌گذاریم."

آندره رادریزانی مالک لیدز نیز در این باره گفت: "من بسیار متاسفم که کارن در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت. من می‌خواستم از باشگاه و بازیکنانم از یک نظر دفاع کنم که احساس کردم از کارن در تلویزیون سخت است. توییت ما توهین آمیز نبود - به راحتی بیان کرد که ما با اختلاف 10 امتیاز قهرمان لیگ شدیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала