Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید – راموس؛ تمدید قرارداد روی هواست

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد کاپیتان رئال مادرید در پایان فصل به پایان میرسد و این بازیکن هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو راموس کاپیتان و مدافع با تجربه و با تعصب رئال مادرید در ماه جولای قراردادش با لوس بلانکوس به پایان میرسد.

در همین حال داوید آلابا مدافعیست که رئال مادرید به شدت به دنبال جذب وی می باشد و در صورت عدم توافق راموس با رئال، آلابا جای راموس را خواهد گرفت.

از ماه جاری یعنی جنوری راموس میتواند برای پیوستن به تیم دیگری آزادانه مذاکره کند و شاید شاهد حضور این مدافع متعصب در تیم دیگری باشیم.

اکنون نشریه «آاِس» اسپانیا گزارش می‌دهد که دلیل اصلی به تعویق افتادن مذاکرات رئالی‌ها با کاپیتان باتجربه خود برای تمدید قرارداد، کاهش بودجه این باشگاه است. باشگاه رئال مادرید برای جبران کسری بودجه خود که در نتیجه شیوع ویروس کرونا متحمل ضررهای مالی قابل‌ توجهی شده، باید 300 میلیون یورو صرفه‌جویی کند که این شامل کاهش دستمزد بازیکنان و لحاظ کردن این موضوع در تمدید قرارداد آنها می‌شود.

فعلا هیچ توافقی بین رئال مادرید و. راموس برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است و باید دید که در نهایت کاپیتان سفیدپوشان مادرید در این تیم ماندنی میشود یا انکه اتفاق دیگری رخ میدهد.

زیدان سرمربی رئال مادرید نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل سلتاویگو در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفته است:" سعی داریم هر چه زودتر به این موارد رسیدگی کنیم زیرا به نفع همه است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала