Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربۀ بزرگ کوتینیو به لیورپول؛ رضایت کاتالان‌ها از مصدومیت بازیکن برازیلی

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران بارسلونا از مصدومیت طولانی مدت کوتینیو راضی اند زیرا این احتمال وجود دارد که از پرداخت 20 میلیون یورو به باشگاه لیورپول، نجات یابند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در زمستان سال 2018، فیلیپه کوتینیو را با 120 میلیون یورو به اضافۀ 40 میلیون یورو متغییرات، از باشگاه لیورپول به خدمت گرفت و تا حالا تقریبا نصف بندهای متغییر را پرداخته است.

Champions League Quarter Final Second Leg - FC Barcelona v Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: دوری سه ماهه کوتینیو از فوتبال

نیم دیگر این مبلغ اما درصورتی به باشگاه انگلیسی پرداخته می شد که این بازیکن در 100 بازی با پیراهن بارسا به میدان می‌رفت.

بازیکن برازیلی تا اکنون 90 بازی برای بارسا انجام داده و با مصدومیتی که گریبان‌گیر او شده است، احتمال دارد که به این تعداد بازی برای بلوگرانا هرگز نرسد زیرا 3 تا 5 ماه قادر به همراهی کتالان‌ها نخواهد بود و این باشگاه خواهان فروش این بازیکن در تابستان پیش رو است.

با توجه به همین موضوع، بارسلونا از مصدومیت کوتینیو زیاد ناراضی به نظر نمی‌رسد زیرا پدری به خوبی توانایی پُر کردن جای خالی بازیکن برازیلی را دارد و باشگاه در شرایط بحران مالی از پرداخت 20 میلیون نجات خواهد یافت.

این درحالی‌ست که کاتالان‌ها تصمیم داشتند این بازیکن را در زمستان به فروش برسانند که با توجه به مصدومیت این بازیکن دیگر خبری از فروش او در نقل‌وانتقالات تابستانی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала