Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: امیدوارم در 2021 بازیکنانم مصدوم نشوند

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش برابر سلتاویگو در مورد شرایط تیمش برای بازی امشب و همچنین در مورد بازار نقل و انتقالات زمستانی تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در اولین شب از هفته هفدهم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو مادرید میزبان تیم فوتبال سلتاویگو خواهد بود. مسابقه ای که با توجه به وضعیت فشرده بالای جدول، سه امتیازش برای زیدان فوق العاده مهم است.

جدال با سلتاویگو

ما به خوبی میدانیم که آنها خوب بازی میکنند. سلتاویگو از هفت بازی گذشته اش، شش بازی را برده است و همیشه کار را برای ما سخت کرده است. ما باید خیل خوب و بی نقض بازی کنیم و نشان دهیم که میخواهیم تیم برتر میدان باشیم. البته این آسان هم نیست. ما بازی های زیادی در پیش داریم و برای گرفتن امتیاز و کسب پیروزی باید تلاش بیشتری کنیم.

قرارداد مودریچ، لوکاس و راموس

دوست دارم هر چه زودتر وضعیت قرارداد این بازیکنان حل شود. همه این را می خواهند. امیدوارم به زودی قراردادشان تمدید شود.

شانس اتلتیکو برای قهرمانی

اول بودن در جدول یک مزیت دارد، ولی ما باید تلاش کنیم تا دوباره به صدر برگردیم.

نبرد با اتلتیکو برای قهرمانی؟

نه فکر نمی کنم رقابت از همین حالا مشخص باشد. در حال حاضر همه در مورد اتلتیکو صحبت میکنند، چون این تیم صدرنشین است. ما من فکر میکنم که قهرمانی تا لحظه آخر مشخص نیست و رقابت مثل همیشه ادامه دارد.

دیوید آلابا

در حال حاضر من فقط به بازی سلتاویگو و بازیکنانی که در اختیار دارم فکر می کنم.

لوکا یوویچ

او بازیکن رئال مادرید است و من می خواهم روی او حساب کنم. اما در یک دقیقه همه چیز می تواند تغییر کند، اما ما به همه بازیکنان خود نیاز خواهیم داشت.

یاگو آسپاس

او یک بازیکن دیدنی و فوق العاده خوب در سطح بالاست. کسی که همیشه تفاوت ایجاد می کند. به نظرم او یک بازیکن اساسی برای سلتا است.

هازارد

ما می خواهیم سال 2021 سال او باشد و او برای این کار آماده است. ما به او ایمان داریم. او لحظات سختی را پشت سر گذاشته است اما ما از او در لحظه لحظه استفاده خواهیم کرد.

آرزویی برای سال 2021 کرده اید؟

نه، آرزویی نکرده ام اما در سطح حرفه ای امیدوارم هیچ یک از بازیکنانم مصدوم نشوند. من در آغاز گفتم که امیدوارم همه 2021 خوبی داشته باشند، به خصوص کسانی که در تلاشند تا به اهداف خود برسند.

وضعیت مارسلو

مارسلو اینجاست، او خوب تمرین می کند و متعهد است. ما به آنچه در خارج از مستطیل سبز گفته می شود گوش نمی دهیم. با تشکر از شما و سال نو مبارک!

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала