Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاهی به ماه پرفشار و فوق العاده سخت بارسا در جنوری

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا اولین ماه سال 2021 را باید به سختی تحمل کند، زیرا 5 دیدار فشرده آنهم خارج از خانه میتواند کار این تیم را سخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا که سال 2020 را با تلخ کامی و پر از اتفاق ناخوشایند به پایان رساند، 2021 را نیز با سختی های فراوان آغاز خواهد کرد، زیرا آنها با یک برنامه فوق العاده پرفشار با 5 بازی خارج از خانه روبه رو هستند و فرصت زیادی هم برای استراحت کردن ندارند.

اولین مورد از این مسابقات، بازی فردا شب برابر هوئسکا است که در بامداد 4 جنوری برگزار میشود.

شاگردان کومان سپس در تاریخ 6 جنوری برابر بیلبائو و بعد از آن در تاریخ 9 جنوری مقابل گرانادا بازی خواهند کرد.

تیم کومان 4 روز بعد و در تاریخ 13 جنوری در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در شهر کوردوبا مهمان تیم رئال سوسیداد خواهد بود.

تنها 4 روز بعد و در صورتی که بارسا به فینال سوپرکاپ نیز صعود کند در تاریخ 17 جنوری بارسا در دیدار نهایی جام حذفی در ورزشگاه رومن سانچیز پیزخوآن باید به مصاف برنده دیدار تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید برود.

داستان بارسا همین جا تمام نمیشود، زیرا این تیم دو بازی خارج از خانه دیگر هم دارد. بارسا در تاریخ 24 جنوری در آغاز دور برگشت لالیگا مقابل الچه قرار میگیرد، دقیقا روزی که انتخابات برگزار میشود و رئیس جدید بارسا نیز معلوم خواهد شد.

و در نهایت پس از 5 بازی سخت خارج از خانه که اگر به فینال سوپرکاپ نیز صعود کند، میشود 6 بازی، بارسا در در آخرین روز ماه یعنی 31 جنوری در ادامه دور برگشت برابر بیلبائو به میدان خواهد. مسابقه ای که قطعا با حضور رئیس جدید بارسا برگزار خواهد شد.

با این حال این روند برای تیم کومان در ماه جنوری میتواند به شدت نگران کننده باشد، زیرا این تیم در رقابت های این فصل لالیگا در خارج از خانه به هیچ عنوان نتایج خوبی نگرفته است. بارسای کومان از شش مسابقه خارج از خانه در لالیگتا تنها هفت امتیاز گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала