Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر2 استون ویلا 1؛ این یونایتد بوی قهرمانی میدهد

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد سال جدید میلادی را با پیروزی ارزشمند برابر مهمانش استون ویلا آغاز کرد و با کسب این پیروزی هم امتیاز لیورپول در صدرجدول شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اختصاصی خود و در آخرین دقایق روز اول سال 2021 میزبان تیم ششم جدول استون ویلا بود که در نهایت تیم سولسشایر با نتیجه 2 بر 1 پیروز این دیدار شد و سه امتیاز مهم این جدال خانگی را به دست آورد.

در جدال ابتدا مارسیال در دقیقه 40 یونایتد را پیش انداخت، این گل اما در دقیقه 58 توسط برتراند ترآوره پاسخ داده شد.

اما دیری نگذشت که یونایتد دوباره صاحب فرصت شد. سرخ پوشان 4 دقیقه پس از گل تساوی حریف صاحب ضربه پنالتی شدند و بورونو فرناندز به گلزنی دیگر از روی این تقطه، یونایتد را به سه امتیاز مهمی در اولین روز سال 2021 رساند.

این دهمین پیروزی یونایتد در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس به حساب می آید که این تیم را با 33 امتیاز با لیورپول صدرنشین رقابت ها هم امتیاز میکند.

با این حال در صورتی که لیورپول در دیدار روز دوشنبه برابر سوتهمپتن امتیازی از دست دهد، رقابت میان دو تیم سرخ پوش در بالای جدول داغ تر خواهد شد.

خلاصه بازی 

در نخسین دیدار هفته 17 رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس که در اولین روز سال جدید میلادی برگزار شد، تیم فوتبال اورتون در ورزشگاه اختصاصی اش گودیسون پارک مقابل مهمانش وستهم یونایتد به برتری رسید.

این دیدار با تک گل دقیقه 86 توماس شوک به سود تیم لندنی به پایان رسید تا اورتون سال 2021 را با شکست خانگی آغاز کند.

تیم آنجلوتی که در این فصل نتایج نسبتا خوبی گرفته و در میان تیم های بالای جدول قرار دارد، با پذیرش این شکست با 29 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

خلاصه بازی 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала