Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج بازیکن بارسلونا که در آستانه فروش قرار دارند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با آغاز پنجره زمستانی بازار نقل و انتقالات، بارسلونا میتواند با فروش چند بازیکن تیمش به صندوق مالی اش بی افزاید.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال شیوع کرونا و ویروس و ضربه های مالی بزرگی که باشگاه ها از جمله بارسا خورد، این تیم میتواند با فروش چند بازیکن تیمش در ماه جنوری، درآمدزایی کرده و پول پس انداز کند.

البته یک نکته دیگر نیز وجود دارد که در حال حاضر بارسا رئیس ندارد و کمیته مدیریتی که موقت تا انتخاب رئیس جدید که در تاریخ 24 جنوری مشخص میشود، مسئولیت باشگاه را بر عهده دارد، اجازه خرید و فروش بازیکن جدید را ندارد.

با این حال آنچه مدیران فعلی بارسا می توانند انجام دهند، فروش بازیکنان با شرایط خاص است. یعنی شرایط و فروشی که بتواند به باشگاه از لحاظ مالی کمک کند.

روزنامه مارکا در گزارشی به پنج بازیکنی که بارسلونا می تواند در ماه جنوری با فروش آنان پول به جیب بزند، اشاره کرده است.

عثمان دمبله

این بازیکن فرانسوی از زمان قدم گذاشتن به بارسلونا مصدومیت متعددی را تجربه کرده است و هرگز توانسته در قامت یک بازیکن تاثیرگذار برای بارسا بدرخشد.

البته کاتالان ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای فروش آن سعی کردند، اما در نهایت او در نیوکمپ ماندنی شد. اما شرایط در زمستان میتواند تغییر کند.

سایت ترانسفرمارکت ارزش او را 50 میلیون یورو گفته است.

ساموئل امتیتی

به نظر می رسد با وجودی که آرایش خط دفاعی بارسا با آمدن کومان تغییر کرده و حتی جرارد پیکه هم با مصدومیت طولاتی مدت روبه رو شده است، این مدافع فرانسوی در جایی در برنامه های کومان ندارد.

به گفته ترانسفرمارکت ارزش فعلی وی فقط 12 میلیون یورو است.

ریکی پویچ

این بازیکن جوان در اواسط فصل پیش به ترکیب بارسا آمد و خیلی ها او را یک بازیکن آینده دار در این تیم دانستند، اما با آمدن کومان او فرصت همیشگی را برا حضور در ترکیب پیدا نکرد. او در 5 بازی لالیگا تنها 78 دقیقه برای بارسا به میدان رفته و این محصول آکادمی بلوگرانا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه چند تیم قرار گرفته است.

ارزش این بازیکن نیز در سایت ترانسفرمارکت 20 میلیون گفته شده است.

جونیور فیرپو

ملی پوش تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا پس از انتقال از رئال بتیس در سال 2019 به عنوان وارث جوردی آلبا در نظر گرفته شد، اما نتوانست جای این بازیکن را پر کند.

او نیز میتواند در لیست فروش باشد و بارسا دسته کم میتواند برای فروش او دسته کم 14 میلیون یورو دریافت کند.

کارلس آلنا

این بازیکن جوان نیز که محصول مکتب لاماسیا است، زمستان امسال میتواند بارسا را ترک کند، زیرا با توجه به ترافیک بالا در خط میانی، فرصت کمی برای بازی در ترکیب پیدا خاهد کرد.

ترانسفرمارکت برچسب قیمتش برای فروش این بازیکن را 18 میلیون یورو تعیین کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала