Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین دروازه‌بان جهان الگوی خود را معرفی کرد

© REUTERS / Michaela Rehleمانويل نوير حارس المنتخب الألماني
مانويل نوير حارس المنتخب الألماني - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مانوئل نویر سنگربان و کاپیتان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، از جان لوییجی بوفون به عنوان الگوی خودش یاد و از او تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، در سال‌های اخیر درخشش خوبی داشته و چندی قبل توانست عنوان بهترین دروازه‌بان سال را از سوی فیفا دریافت کرد.

Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
نویر برنده جایزه بهترین دروازه‌بان اروپا + عکس

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که این دروازه‌بان یکی از بهترین‌های تمامی تاریخ است و کارهای فوق‌العاده در تیم ملی و باشگاهی‌ خودش انجام داده است.

نویر اما جان لوییجی بوفون را بهترین دروازه‌بان تاریخ عنوان می‌کند و مدعی‌ست که او همیشه الگویش بوده است.

او در این مورد به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" بوفون شخصیت فوق‌العاده دارد و انسان بسیار بزرگی‌ست. او برای من همیشه یک نمونه و الگو بوده است. او نه تنها در زمین یک دروازه بان بزرگ با عکس العمل هایی فوق العاده است، بلکه در خارج از مستطیل سبز نیز شخصیت بزرگی محسوب می شود. آنچه بوفون در 26 سال گذشته انجام داده دیوانه کننده است".

این در حالی‌ست که اخیراً بوفون در نظرسنجی سوی گاتزتا، به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ معرفی کرد که نویر یکی از رقبای دروازه‌بان ایتالیایی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала