Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 2 - سلتا 0؛ سالی که نکوست از صدرنشینی‌اش پیداست

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در نخستین بازی خود در سال جدید میلادی موفق به کسب پیروزی در برابر تیم سرسخت سلتاویگو شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال رئال مادرید و سلتاویگو از ساعت 00:30 دقیقه بامداد یک‌شنبه 14 جدی 99، در چارچوب هفته هفدهم فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو و با میزبانی لوس بلانکوس به مصاف هم رفتند که بازی بین این دو تیم در نهایت با پیروزی دو بر صفر شاگردان زین‌الدین زیدان به کار خود پایان داد.
در این مسابقه ابتدا در دقیقه 6 لوکاس واسکز موفق شد تا یک بر صفر رئال مادرید را از سلتاویگو پیش بیندازد، در نیمه دوم و در دقیقه 53 مارکو آسنسیو موفق شد تا گل دوم رئال مادرید را وارد دروازه سلتا در این مسابقه کند.

View this post on Instagram

A post shared by LaLiga (@laliga)

در ادامه تلاش سلتاویگو برای زدن گل و کم‌کردن اختلاف و رئال‌مادرید برای افزایش برتری حاصلی نداشت و این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود رئال مادرید به کار خود خاتمه داد.
رئال مادرید با این پیروزی 36 امتیازی شد و با سه بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول رقابت‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا قرار گرفت.
View this post on Instagram

A post shared by LaLiga (@laliga)

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نیز با 35 امتیاز از 14 بازی در رده دوم جدول قرار دارد.
تیم فوتبال سلتاویگو نیز که در این مسابقه تن به شکست داد با 13 امتیاز از 16 بازی در رده هشتم جدول رقابت های لالیگا قرار گرفت.
گفتنی است که تیم فوتبال بارسلونا نیز در جدول رقابت‌های فصل 2021-2020 لالیگای اسپانیا از 15 بازی 25 امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم جدول قرار دارد. 
در دیگر بازی‌های شب گذشته در هفته هفدهم لالیگا ویارئال 2 بر 1 لوانته را شکست داد، رئال بتیس و سویا در ورزشگاه بنیتو ویامارین و در دربی سِویل یک بر یک مساوی کردند، ختافه نیز در دیداری خانگی یک بر صفر بازی را به رئال وایادولید واگذار کرد.
View this post on Instagram

A post shared by LaLiga (@laliga)

هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا امروز و امشب نیز پیگیری خواهد شد که طبق برنامه برنامه اتلتیک بیلبائو و الچه، دپورتیوو آلاوز با اتلتیکو مادرید، ایبار با گرانادا، رئال سوسیداد با اوساسونا و در مهم‌ترین بازی از ساعت 12:30 امشب تیم‌های فوتبال هوئسکا و بارسلونا در ورزشگاه آلکوراز به مصاف هم می‌روند. 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала