نرخ بیت کوین به بالاترین حد تاریخی خود رسید

© Fotolia / Rdanilukنرخ بیت کوین به بالاترین حد تاریخی خود رسید
نرخ بیت کوین به بالاترین حد تاریخی خود رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نرخ محبوب ترین ارز دیجیتال - بیت کوین از 34 هزار دالر فراتر رفت و رکورد تاریخی خود را دوباره تازه کرد.

 به گزارش اسپوتنیک،  آخرین داده های بازار معاملات نشان می‌دهد که  بهای نخستین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال بار دیگر بالاترین حد تاریخی خود رسیده است.

در بزرگترین بازار معاملات ارز های دیجیتال Binance ، از ساعت 08.30 به وقت مسکو ، بهای بیت کوین به 34 هزار و 102 دالر رسید.

طبق پورتال CoinMarketCap ، که میانگین قیمت بیش از 20 صرافی را محاسبه می کند ، از 08.31 به وقت مسکو ، بیت کوین با رشد 16.56 درصدی ، به 34193 دلار رسید.

رکورد تاریخی بیت کوین - اسپوتنیک افغانستان
رکورد تاریخی بیت کوین

بر اساس گزارش پارتل CoinMarketCap ، که میانگین قیمت بیش از 20 صرافی را محاسبه می کند ، از نیمه شب گذشته، بیت کوین با افزایش16.56  در صد – به 34 هزار و 193 دالر رسید.

در اوایل روز دوم جنوری ، در طول روز ، ارزش این ارز محبوب  به ترتیب از سه عدد 30 ، 31 و 32 هزار دالر عبور کرد.

گفتنی است که قیمت نخستین ارز رمزنگاری شده جهان دو روز مانده به پایان سال 2020 از مرز 28 هزار دالر عبور کرده بود. موج اخیر افزایش قیمت بیت کوین ماه اکتبر گذشته به دنبال راه اندازی امکان خرید و فروش بیت کوین و همچنین امکان پرداخت با این ارز مجازی از سوی «پی پل» (PayPal)، شرکت آمریکایی فعال در زمینه تجارت الکترونیک آغاز شد.

این در حالی است که بسیاری از صندوق های سرمایه گذاری که تاکنون رویکردی محتاطانه در برابر بیت کوین اتخاذ کرده بودند نیز اکنون به خرید این ارز دیجیتالی روی آورده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала