Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به رئال، هالاند هدف یونایتد هم هست

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش رسانه های انگلیسی و اسپانیایی، باشگاه یونایتد هم خود را برای جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتمند آماده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آ اس در اسپانیا و سان در انگلیسی در گزارش هایی جداگانه میگویند، یونایتد ستاره خط حمله دورتمند و پدیده طلایی فوتبال اروپا را مورد هدف نقل و انتقالاتی قرار داده است.

یونایتد که در تابستان گذشته تلاش زیادی برای جیدون سانچو از دورتمند کرد و در نهایت هم بجایی نرسید، حالا با درخواست سرمربی اش می خواهد برای ارلینگ هالاند همبازی سانچو و ستاره بوروسیا دورتموند برنامه ریزی کند.

سولسشایر پس از 10 بازی بدون شکست در لیگ و رسیدن به صدرجدول، در این فصل در قامت یک مدعی در لیگ برتر حاضر شده و حالا نیز برای قدرت تیمش در ادامه فصل از مدیران یونایتد درخواست تقویت تیم را کرده است.

طبق گزارش ها یونایتد میخواهد استعداد ناب فوتبال اروپا را که به شدت در محراق توجه رئال مادید نیز است را در همین زمستان برای آمدن به الترافورد وسوسه کند.

نقشه یونایتد این است که پوگبا را بفروشد و پس از آن برای خرید این بازیکن نروژی که نزدیکی خوبی با هم وطنش سوسلشایر نیز دارد، وارد عمل شود.

امروز میرور گزارش داد که یونایتد دیگر به دنبال تمدید قرارداد با پوگبا نیست و میخواهد او را در لیست فروش قرار دهد.

یونایتد در حالی به هالاند علاقه مند شده به نظر میرسد رئال مادرید به سادگی اجازه این انتقال را ندهد، زیرا هالاند بخشی از تیم رویایی رئال در تابستان 2021 است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала