وزارت صلح: هیأت دولت در وقت تعیین‌شده به محل مذاکرات حضور می‌یابد

© Photo / Twitter account of State Ministry for Peace - Afghanistanوزارت صلح: هیأت دولت در وقت تعیین‌شده به محل مذاکرات حضور می‌یابد
وزارت صلح: هیأت دولت در وقت تعیین‌شده به محل مذاکرات حضور می‌یابد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دولت در امور صلح می‌گوید که هیأت مذاکره‌کننده‌ی جمهوری اسلامی افغانستان به‌منظور آغاز دور دوم مذاکرات صلح با گروه طالبان در وقت تعیین‌شده‌ی آن به محل مذاکرات حضور می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، ناجیه انوری، سخن‌گوی وزارت دولت در امور صلح  امروز یک‌شنبه (3، جنوری)، در یک کلیب ویدیویی گفته است که این هیأت مشوره‌ها و نظریات گسترده‌ی مردم و هدایات رهبری دولت و شورای عالی مصالحه‌ی ملی را برای پیشبرد مذاکرات صلح دریافت کرده است.

او در این خصوص افزود: "روند صلح افغانستان پیچیده است اما دولت و هیئت مذاکره‌کننده برای پیشبرد موفقانه این روند با در نظرداشت خواست مردم افغانستان و منافع ملی ما اراده و تعهد قوی دارند".

با این حال، وزارت امور خارجه نیز با نشر یک خبرنامه گفته است که صبح امروز محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه، با آقای سعید بن مبارک الخیارین الهاجر، سفیر دولت قطر مقیم کابل نیز دیدار داشته است، هر دو طرف روی راجع به گسترش هرچه بیشتر همکاری‌ها میان افغانستان و قطر در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، صحت و تعلیم، گفتگوهای صلح و موضوعات مرتبط دیگر، صحبت و تبادل نظر کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала