Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 1 من‌سیتی 3؛ شیرانی که در خانه بی‌صدا خفه شدند

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچسترسیتی در زمین حریف‌اش چلسی با سه گل به برتری مهم و ارزشمند دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حساس‌ترین بازی از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان تیم‌های چلسی و منچسترسیتی با هم دیدار کردند که سرانجام این بازی را شاگردان پپ با حساب 3-1 برنده شدند.

در این دیدار و در دقیقه 18 بازی، فودن زمینه سازی کرد و به ایکای گوندوگان پاس داد و او در میان بازیکنان حریف صاحب توپ شد و چرخید و به زیبایی دروازه میزبان را گشود.

تنها سه دقیقه از گل اول گذشته بود که نوبت به خود فیل فودن رسید تا روی پاس دی‌بروین با رو پایی دیدنی‌اش دروازه مندی را برای بار دوم باز نماید.

هنوز رختکن میزبان از شوک بیرون نشده بود که کوین دی‌بروین بازهم درخشید و در دقیقه 34 و در میان سردرگمی دفاع آبی‌های لندن، مقابل دروازه صاحب توپ شد و آرام آنرا به جال چسپاند تا حساب کار 3-0 شود و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در حالی‌که تیم چلسی در نیمه اول 52 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، در نیمه دوم با توصیه‌های لمپارد خط هافبک این تیم بهتر شد و کاملا توپ و میدان را در دست گرفت که مالکیت این تیم 73 درصد بود. در دقیقه 63 فرانک لمپارد دست به تعویض شد، زیاش و کانته را بیرون کشید و به جای هر دو هودسون اودوی و گیلمور را به زمین فرستاد که اودوی در دقیقه 92 بازی روی پاس کای هاورتز تازه وارد تنها گل چلسی را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد نیز بازی با نتیجه 3-1 به سود سیتی پایان یافت.

با این برتری تیم منچسترسیتی 29 امتیازی شد و از رده هشتم جدول به جایگاه پنجم آمد و با تفاضل گل کمتر پشت سر تاتنهام ایستاد. در حالی‌که چلسی از مکان ششم به رده هشتم سقوط کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала