Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک رکورد جدید انتظار رونالدو را میکشد

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس امشب میتواند یک رکورد دیگر را به نام خوب ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال یوونتوس امشب در هفته 15 رقابت های سری آ در زمین خودش میزبان اودینزه خواهد بود.

دیداری که برای رونالدو و یارانش فوق العاده مهم است، زیرا یووه میخواهد هم سال جدید را با پیروزی آغاز کند و با کسب سه امتیاز این دیدار از کورس بالای جدول دور نشود.

با این حال رونالدوی پرتغالی که چندی پیش به عنوان بهترین بازیکن قرن انتخاب شد امشب این فرصت را دارد تا با گل زدن به اودینزه یک رکورد جالب دیگر را به نام خود ثبت کند.

طبق ادعای «گازتا دلو اسپورت» رونالدو در صورتی که امشب به اودینزه گل بزند، موفق به ثبت رکورد گلزنی در 20 سال متوالی در اولین بازی سال میشود.

رونالدو از سال 2000 تا 2021 در تمامی بازی های اول سال در تیم هایی که بازی کرده گل زنی کرده و باید دید امشب نیز به این مهم دست پیدا خواهد کرد.

البته در حال حاضر این رکورد در اختیار رایان گیگز و فرانچسکو توتی اسطوره های یونایتد و رم است که در 23 سال متوالی موفق به گلزنی برای تیم های شان در اولین بازی فصل شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала