Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود مودریچ؛ کاماوینگا هنوز هدف اول رئال است

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود اینکه رئال مادرید قرارداد لوکا مودریچ را تمدید کرده است، اما این دلیلی برای کم شدن علاقه این تیم به پدیده جوان تیم فوتبال رن نیست.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش روزنامه آ اس، تمدید قرارداد رئال مادرید با لوکا مودریچ، هیچ تاثیری در برنامه های آنها برای جذب ادواردو کاماوینا بازیکن 18 ساله رن ندارد.

در واقع رئال مادرید این دو معامله را کاملاً جدا از هم می داند، زیرا کاماوینگا خریدی است که نشان دهنده آینده خط میانی لوس بلانکوس است، اما هافبک کروات اینجا است و به کارش ادامه میدهد.

طبق این گزارش رئال مادرید مشتاق این است که کاماوینگا در کنار مودریچ تجربه کسب کند.

طبق گزارشی که روزنامه دیلی میل هم نشر کرده رئال مادرید برای جذب این بازیکن آینده دار فوتبال فرانسه مبلغ 44 میلیون پوند را به مدیران تیم رن پیشنهاد خواهند کرد.

البته از این نیز نباید گذشت که رئال در تابستان پیش رو در کنار کاماوینگا رویای جذب ستاره دیگر فوتبال فرانسه، یعنی امباپه را نیز در سر دارد، اما بحران مالی ناشی از کرونا شاید به این تیم اجازه ول خرجی زیاد را ندهد.

با این حال کاماوینگا بازیكنی است كه به شدت مورد نظر سرمربی تیم زین الدین زیدان قرار گرفته و به نظر می رسد اشتیاق او برای جذب پل پوگبا از منچستریونایتد كاهش یافته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала