Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره لیگ برتر در آستانه تمدید با سیتی

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه نگار معروف ایتالیایی میگوید کوین دی بروین ستاره بلجیمی سیتی در آستانه تمدید قرارداد با سیتیزن ها قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته فابریزیو رومانو، روزنامه نگار معتبر ایتالیایی، کوین دی بروین ستاره بازی ساز سیتی به زودی قراردادش با سیتی به مدت پنج سال و دسمزد فوق العاده 300000 پوند در هفته، امضا خواهد کرد.

این امر پس از آن صورت می گیرد که Sportsmail در ماه اکتبر گزارش داد که سیتی با دی بروین در مورد امضای قرارداد جدید به توافق رسیده و این احتمال وجود دارد این بازیکن فوتبالش را حتی در سیتی به پایان برساند.

سیتی برای اولین بار در اواخر فصل گذشته مذاکرات با این بازیکن 29 ساله را آغاز کرد اما توقف رقابت های لیگ برتر به خاطر کرونا، این مذاکرات را متوقف کردو

این تمدید قرارداد و البته دستمزد بالا برای دی بروین نوعی پاداش برای او نیز به حساب می آید. زیرا شماری از ستاره های ستی پس از محرومیت دو ساله سیتی از لیگ قهرمانان که البته برداشته شد، به باشگاه وفادار بودند و با این وجود هم حاضر به جدایی نبودند.

او هنوز دو سال و نیم دیگر با سیتی قرارداد دارد و اگر او به طور کامل طبق قرارداد در سیتی بماند، بازیکن بلژیکی که با همسر و سه فرزندش در شمال غربی شهر منچستر ساکن است ، 34 ساله خواهد است.

دی بروین در سال 2015 از ولفسبورگ به سیتی پیوست و در  پنج سال و نیم حضورش در در منچسترسیتی موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، چهار قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در جام حذفی شده است.

او پس نمایش عالی اش در فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال PFA انتخاب شد، اما در رقابت های این فصل تاکنون برای تیم گواردیولا در 17 بازی فقط دو گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала