سیاستمدار روس آخرین شانس ترامپ برای "ماندن در قدرت" را نامبرد

© Carlos Barriaترامپ: بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند
ترامپ:  بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه برای دونالد ترامپ، راهی را برای باقی ماندن در قدرت پیشنهاد نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیرژیرنوفسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه، در صفحه کاربری خود در تلگرام نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنوز هم "آخرین شانس" را برای ماندن در مقام ریاست جمهوری در اختیار دارد.

فراخوان ترامپ برای آغاز اعتراضات در ششم جنوری - اسپوتنیک افغانستان
فراخوان ترامپ برای آغاز اعتراضات در آمریکا

رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه گفته است: "اعلام حالت اضطراری، می‌تواند دلیلی برای لغو نتایج انتخابات باشد. این آخرین فرصت برای ترامپ است ، زیرا در چهار سال آینده دموکرات ها به سادگی او را نابود خواهند کرد".

 به گفته رهبر حزب لیبرال دموکرات، ایالات متحده از"بیماری جاسوسی، چاپلوسی و فساد" خسته شده است و همه جهان درگیر بحران همه گیری ویروس کرونا می‌باشد، بنابراین ترامپ می تواند ازاین شرایط برای حفظ قدرت استفاده کند".

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو هفته پیش برگزار شد که براساس نتایج آن 306 رأی به نام بایدن و 232 رأی به نام ترامپ ثبت شد. در جلسه ششم جنوری سنا تائید نتیجه نهایی مجمع برگزینندگان در دستور کار قرار دارد. سنگ اندازی در مسیر جلسه آتی سنا آخرین تیر ترامپ برای ماندن در کاخ سفید است.

رئیس جمهور آمریکا از پذیرفتن شکستش به جو بایدن که هم بر اساس نتایج آرای مردمی و هم نتایج آرای کالج الکترال در رقابت سال 2020 بر سر کاخ سفید پیروز شد، امتناع کرده است. ترامپ به ایجاد چالش برای نتایج انتخابات در دادگاه‌ها در ضمن مطرح کردن ادعای وقوع "تقلب انتخاباتی گسترده" ادامه می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала