Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه شدید رئال برای جذب صلاح

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید به شدت علاقمند محمد صلاح است و تلاش دارد تا او را در تابستان به مادرید منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در حال تعقیب شرایط محمد صلاح ستاره لیورپول است و گزارش‌های تازه‌ای ادعا می‌کنند که آنها هنوز هم "شدیداً علاقمند" هستند تا مُهاجم مصری را در پایان فصل به خدمت بگیرند.

صلاح در تابستان 2017 با هزینه حدواً 38 میلیون پوند از آ اس رُم به لیورپول پیوست و در حال حاضر بیش از 100 گل برای تیم مرسی‌ساید به ثمر رسانده و در هر سه فصل کامل‌اش به عنوان بهترین گلزن تیم، شناخته شده است.

با این وجود، علی‌رغم ادعای چهار جام در سه سال و نیم گذشته، آینده صلاح در لیورپول با افزایش شایعات خارج از باشگاه با لالیگا که به عنوان یک مقصد منظم شناخته می‌شود، افزایش یافته است. در ماه دسامبر گذشته صلاح در مصاحبه‌ای احتمال انتقال به یکی از غول‌های بیرون از انگلستان را رد نکرد و به شایعات دامن زد که رئال و بارسا را بزرگترین باشگاه‌ها گزینش کرد.

با آخرین گزارش از آنجلو مانگیانته (اسکای اسپورت) که ادعا می‌کند رئال مادرید به شدت به صلاح علاقمند است و این بازیکن 28 ساله را هدف اصلی خود برای تابستان آینده قرار داده، بیشتر به آن زمزمه‌های خاص اضافه شده است.

90min نیز در گزارش اختصاصی در ماه دسامبر مدعی شد، در حالی‌که صلاح به طور فعال به دنبال جدایی از لیورپول نیست، سایر اعضای تیم از یک رابطه نزدیک‌تر با یورگن کلوپ برخوردار هستند. نمایندگان صلاح در حال تصمیم به خروج هستند اما رئال مادرید ممکن است به احتمال زیاد از خدمات او بهره‌مند شود.

برای اولین بار در این قرن، رئال مادرید حتی یک یورو هم برای جذب بازیکن در تابستان سال 2020 هزینه نکرد. بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، همراه با اصرار این باشگاه در بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تأثیر نامطلوبی بر روی امور مالی لوس بلانکوس داشته است.

با این وجود، صحبت‌های بی‌وقفه پیرامون بازگشت مادرید به بازار نقل و انتقالات در تابستان سال آینده، حول بلند مدت آنها در مورد جلب نظر کیلیان امباپه بود.

90min بازهم در گزارش اختصاصی دیگر ادعا کرد که مادرید از توافق با مُهاجم پربار پاری‌سن‌ژرمن در سال 2021 اطمینان دارد.

امباپه هنوز قرارداد خود با PSG را که در سال 2022 منقضی می‌شود، تمدید نکرده و به رئال مادرید امکان اطمینان از جذب‌اش را با پرداخت هزینه کمتر ارائه می‌دهد. برعکس، صلاح پس از یک فصل حضور در مرسی ساید، قرارداد جدیدی امضا کرد و تا سال 2023 به این باشگاه متعهد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала