Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی محبوبیتش را از دست داده؟ نظر سنجی موندو برای رفتن و یا ماندن مسی منتشر شد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران بارسلونا در یک نظرنسجی که توسط روزنامه موندو ایجاد شده بود در خصوص ماندن و یا رفتن مسی از بارسا شرکت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع ماندن و یا رفتن مسی از بارسا و حتی تمدید قراردادش با این تیم تا کنون یک کلاف سر درگم برای او، تیم و هواداران است.

مسی که از تابستان گذشته با ایجاد یک جنجال کلان که به شدت رسانه ای شد، اعلام کرد میخواهد بارسا را ترک کند، یک فصل دیگر در بارسا ماندنی شد و طبق شواهد، اوضاع کنونی بارسا نیز او را راضی نکرده است.

مسی چندی پیش در یک مصاحبه مفصل هر چند اعلام کرد که تا پایان فصل تصمیمش را رسانه ای نمیکند.

با این حال بسیاری معتقدتد که مدیریت جدید بارسلونا نقش مهمی در آینده و حضور مسی در بارسا دارد، اما برخی رسانه ها نیز معتقدند حتی رئیس جدید هم نمیتواند مانع تصمیم مسی شود و جدایی او در پایان فصل از بارسا حتمی به نظر میرسد.

انتخابات ریاست بارسلونا در تاریخ 24 جنوری (5 دلو) برگزار میشود و مشخص نیست که از بین نامزدان چه کسی رئیس میشود.

اما آنطور که پیداست، لاپورتا و ویکتور فونت از شانس بیشتری برای رسیدن به کرسی ریاست بارسا برخوردار هستند.

به همین منظور نشریه نزدیک به بارسلونا موندو دیپورتیوو طی یک نظرسنجی از هواداران بارسلونا پرسیده آیا رئیس جدید بارسا باید برای ماندن مسی تلاش کند یا خیر؟

طرفداران بارسلونا نیز در این نظرسنجی شرکت کرده و نتیجه آن نیز امروز در وب سایت این روزنامه منتشر شد.

طبق گزارش موندو، 52.2 درصد هواداران بارسا رای دادند که مسی باید بماند. البته در بین این آرا تفاوت هایی هم وجود دارد، زیرا از بین طرفداران موافق، 14.5 درصد گفته‌اند مدیریت جدید بارسا باید تمام تلاشش را برای حفظ مسی به خرج دهد. در این میان 37.7 درصد نیز معتقدند مسی با همین حقوق باید در بارسا بماند و معاشش دریافتی اش را کم کند.

در ادامه این نظر نسجی اما 46.8 درصد هواداران بارسا هم این نظر را داشتند که مسی نباید در بارسا بماند و مدیریت جدید نیز نباید هیچ تلاشی در این راستا انجام دهد. با این درصدی بالا برای موافقت رفتن مسی از بارسا، میتوان نتیجه گرفت که مسی تا حدی محبوبیتش را در میان هواداران بارسا از دست داده است.

33.6 درصد هواداران نظر دادند مسی برای رفتن آزاد است، 13.2 درصد هم گفته اند، تیم باید از نو احیا شود و رفتن مسی هم حتمی است.

طبق قانون مسی در پایان فصل بازیکن آزاد است و میتواند از همین حالا برای انتخاب تیم جدیدش در تابستان پیش رو مذاکرات را آغاز کند.

تیم های سیتی و پی اس جی گزینه های مهم در اختیار گرفتن این فوق ستاره آرژانتینی هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала