Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتایج خیره‌کننده رئال در برابر تیم‌های بزرگ؛ کسب 20 از 24 امتیاز مورد نیاز

© REUTERS / Juan MedinaИгроки "Реал Мадрид" в матче с "Барселоной"
Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در برابر تیم‌های بزرگ مثل ماشین عمل می‌کند زیرا این تیم 20 امتیاز 24 را در مقابل تیم‌های برتر کسب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر رئال مادرید هر هفته می‌توانست در برابر بهترین تیم‌های اسپانیا بازی کند، کاملا در لالیگا مسلط است.

آخرین بُرد لوس بلانکوس با نتیجه 2-0 برابر سلتاویگو در آخر هفته، تازه‌ترین مدرک اثبات این استدلال است، تا آنجا که به رئال مادرید مربوط می‌شود هیچ بازی بهتر از یک تیم برتر نیست.

رئال مادرید فعلا در میان 8 تیم بردری که در قسمت بالای جدول بازی کرده، از 24 امتیاز مورد نیاز 20 امتیاز کسب کرده است. اتلتیکو مادرید، سویا، بارسلونا، گرانادا، سلتا و رئال بتیس همه شکست خورده‌اند. فقط رئال سوسیداد (0-0) و ویارئال (1-1) موفق شدند از شکست جلوگیری کنند.

سابقه آنها در سراسر اروپا بی نظیر است. در ایتالیا آث میلان هنوز با آتالانتا یا یوونتوس بازی نکرده است ولی آنها قبلا برابر رُم و هلاس ورونا به تساوی رسیده‌اند. از 36 امتیازی که به دست آورده‌اند 55.55 درصد برابر تیم‌های نیمه برتری بوده اما مشکلات کهکشانی‌ها تنها در برابر تیم‌های رده پایین‌تر یعنی کادیز، آلاوز و الچه بوده است.

در این بین بارسلونا هم برابر رئال مادرید و اتلتیکو و هم تساوی با سویا شکست خورده است. علاوه بر این، آنها همان مشکلات لوس بلانکوس را مقابل تیم‌های کوچکتر داشته‌اند که در برابر ختافه و کادیز شکست خورده‌اند.

اتلتیکو مقابل شاگردان زین الدین زیدان شکست خورد و امتیازات بیشتری مقابل ویارئال کاهش یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала