Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هوئسکا – بارسا؛ اولین دوئل مسی و یارانش در ماه سخت

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا امشب در اولین مسابقه اش در سال 2020 به مصاف تیم هوئسکا میرود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا که سال 2020 را با کلی ناکامی و تلخ کامی به پایان رساند، امشب در ادامه هفته 17 لالیگا و در نخستین مسابقه اش در سال 2021 در ورزشکاه آلکوراز مهمان تیم آخر جدول هوئسکا است.

بدون شک بارسا در بازی امشب اشدت ضرورت به کسب سه امتیاز دارد تا بتواند در میان تیم های بالای جدول جای بگیرد.

با توجه به این که بارسا در ماه جنوری 5 بازی خارج از خانه دارد، گرفتن امتیاز از حریفان کار ساده ای نیست. زیرا تیم کومان در این فصل در کسب پیروزی در خانه حریفانش به مشکل برخورده است.

کومان البته امشب روی مسی که آماده شده حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است مسی بتواند تاثیر خوبی در بازی امشبش که 500 امین بازی او در لالیگا است داشته داشته باشد.

کومان امشب از آلبا هم میتواند در خط دفاع تیمش استفاده کند.

هر چند مشکلات مصدومیت ها کماکان بارسا را رها نکرده و بتازگی این کومان کوتیتیو را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو سه ماه در اختیار نخواهد داشت.

در دو بازی گذشته بارسا سیستمی را راه اندازی کرد که دارای سه بازیکن در مرکز و دو بازیکن کناری بود. در برابر وایادولید اینکار به خوبی انجام شد، اما در برابر ایبار آنطور که مربی می خواست پیش نرفت.

بارسا اکنون چهار بازی متوالی لالیگا در خارج از خانه برگزار می کند که مسابقه امشب برابر هوئسکا، اتلتیک بیلبائو، گرانادا و الچه خواهد بود. تیم کومان یک بازی هم در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد خواهد داشت که آنهم در نیوکمپ نیست.

بدون شک ماه جنوری ماه سختی برای بارسا است و این تیم برای بیرون رفت از بحران باید در این بازی های خارج از خانه نتایج قابل قبول هوادارانش را کسب کند.

بارسلونا در حال حاضر با 25 امتیاز تیم ششم جدول است و 11 امتیاز با رئال مادرید که فعلا صدرنشین لیگ است، فاصله دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала