Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز اینتر به بارسا، لاوتارو در لیست فروش است

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری در ایتالیا میگوید اینتر ممکن است مجبور شود لاوتارو را در لیست فروش قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، موندو دیپورتیوو به نقل از روزنامه تورینی توتوسپورت میگوید، اینتر میخواهد به خاطر کمک به وضعیت مالی تیمش لاوتارو را در تابستان پیش رو در لیست فروش قرار دهد.

البته این گزارش میگوید، فروش لاوتارو در بازار زمستانی امکان پذیر نیست.

لاوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر یکی از مهم ترین اهداف بارسا در تابستان گذشته بود، اما همه گیر ویروس کرونا و مشاکلات اقتصادی ناشی از آن اجازه این خرید را به مدیران بارسا نداد.

البته یک موضوع دیگر هم بود، آنهم انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا بود. کومان هموطنش ممفیس دپای را به لاوتارو ترجیح میدهد.

همانطور که توسط "Tuttosport" گزارش شده است، اینترمیلان در نتیجه کرونا، وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و شاید مجبور شود بخاطر  متعادل کردن حساب هایش، لاوتارو را در پایان فصل بفروشد.

با این حال اگر لاوتارو کماکان در سبد خرید بارسا باشد، این میتواند یک چراغ سبز برای تیم مدیریتی جدید بارسا باشد که تا آخر ماه مشخص خواهد شد.

لاوتارو 23 ساله  تا سال 2023 با اینترمیلان قرارداد دارد و به نظر میرسد با این شرایط هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد با وی انجام نشود.

لاوتارو در این فصل سری آ نیز عملکرد خوبی در ترکیب تیم کونته داشته و در 20 بازی هفت گل زده و پنج پاس گل نیز داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала