Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطورۀ دیگر به کادرفنی یونایتد اضافه شد؛ فلچر دستیار دوم سولسشر

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دارن فلچر به کادر فنی منچستریونایتد اضافه شد و به عنوان دستیار دوم اوله گونار سولسشر در این تیم فعالیت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در سال‌های آخر به اسطوره‌های خودش فرصت کسب تجربه در دنیای مربی‌گری را داده و رایان گیگز و مایکل کریک، دو اسطوره این باشگاه اند که در کادرفنی شیاطین سرخ به عنوان دستیار فعالیت کرده اند.

گیگز در حال حاضر سرمربی تیم ملی ولز است، اما کریک هنوز دستیار سولسشر که او نیز از اسطوره‌های شیاطین سرخ‌ محسوب می‌شود است و به عنوان کمک مربی فعالیت دارد.

باشگاه منچستریونایتد امروز در کنار کریک، یک اسطوره دیگر را به کادرفنی اضافه کرد و اعلام کرد دارن فلچر که از ماه اکتبر هدایت تیم زیر 16 سال این باشگاه را برعهده داشت، پس از این زیر نظر سولسشر در تیم اصلی کار خواهد کرد.

فلچر که از این تصمیم مدیران شدیداً هیجانی و خوشحال بود، پس از معرفی با سایت باشگاه گفت‌وگویی انجام داد و چنین گفت:" من بسیار خوشحال که به عنوان مربی تیم اول به باشگاه برگشتم. این زمانی بسیار هیجان انگیز برای تیمی جوان است و من بی‌صبرانه در انتظار برداشتن قدم بعدی در دوران مربیگری خودم با همکاری  با اوله و کادرش هستم".

دارن در زمانی که برای یونایتد به عنوان بازیکن فعالیت داشت،342  بازی برای این تیم انجام داده بود که موفق کسب 5 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала