Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان رییس باشگاه دورتموند از ادامه حضور «ارلینگ هالند» در جمع زنبورها

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه دورتموند مدعی شده که او از حضور ستاره نارویی‌اش در فصل آینده اطمیان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، هانس یواخیم واتزکه، رییس باشگاه دورتموند می‌گوید که او اطمینان دارد ارلینگ هالند حداقل برای یک فصل دیگر به حضور خود در باشگاه بروسیا دورتموند ادامه خواهد داد.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
انکار رایولا از توافق با بارسا بر سر هالند
او در پاسخ به پرسشی درباره احتمال جدایی هالند گفت:«فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ بدهد. ارلینگ هالند و مینو رایولا، مشاور و مدیر برنامه او، می‌دانند که چه ارزشی برای ما دارند. من فقط می‌توانم به او توصیه کنم که مثل روبرت لواندوفسکی رفتار کند. هالند باید به خودش زمان بدهد تا به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود. این امر در طول یک سال اتفاق نمی‌افتد».

هالند در جنوری 2019 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از سالزبورگ به دورتموند پیوست و عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت. هالند 33 گل در 33 بازی برای تیمش به ثمر رسانده است. او در اولین دیدار پس از مصدومیتش روز گذشته در ترکیب دورتموند برابر ولفسبورگ قرار گرفت اما نتوانست گلی را به ثمر برساند.

با این حال انتظار می‌رود که در دیدار حساس هفته آینده برابر لایپزیگ نیز در ترکیب ثابت قرار بگیرد چرا که مربیان تیم در تلاش هستند که فاصله خود با بایرن مونیخ را در صدر جدول کم کنند. باشگاه‌های زیادی خواهان جذب این مهاجم 20 ساله هستند که گفته می‌شود رئال مادرید، منچسترسیتی و منچستریونایتد اصلی‌ترین آنها هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала