Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین راموس از ویارئال میاید + عکس

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid kaptanı Sergio Ramos
Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید جانشین مدافع اسپانیایی‌اش را مشخص کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه رئال مادرید به دنبال به جذب پائو تورس، مدافع اسپانیایی تیم فوتبال ویارئال است و او را به عنوان جانشین راموس در نظر دارد.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد اجینت راموس از مادرید

پائو تورس که فوتبالش را از باشگاه ویارئال آغاز کرده با همراهی کردن تیم‌های پایه در سال 2017 به عضویت تیم اصلی این باشگاه درآمد. در کارنامه او 7 بازی ملی و یک گل زده با پیراهن اسپانیا هم دیده می‌شود.

نشریه اسپانیایی «آاِس» در تازه‌ترین گزارش خود مدعی شده که دلیل اصلی به تعویق افتادن مذاکرات رئالی‌ها با کاپیتان باتجربه خود برای تمدید قرارداد، کاهش بودجه این باشگاه است.

آنها برای جبران کسری بودجه خود که در نتیجه شیوع ویروس کرونا متحمل ضررهای مالی قابل‌ توجهی شده، باید 300 میلیون یورو صرفه‌جویی کنند که این شامل کاهش دستمزد بازیکنان و لحاظ کردن این موضوع در تمدید قرارداد آنها می‌شود.

کاپیتان اسپانیایی کهکشانی‌ها که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی پیوست تاکنون در 666 بازی برای این تیم به میدان رفته و صدمین گلش با پیراهن این تیم را هم در ال‌کلاسیکوی اخیر به ثمر رساند.

راموس که تاکنون به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده، مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала