Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌بروینه به فکر رد پیشنهاد اولیه سیتی برای تمدید قرارداد

© REUTERSدي بروين
دي بروين - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک بلجیمی ستیزن‌ها، از پیشنهاد اولیه این تیم ناامید به نظر می‌رسد و نشریه تایمز مدعی‌ست که این بازیکن قطعاً آن را رد خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، از قرارداد فعلی دی‌بروینه هنوز دو سال‌ونیم سال باقی مانده است، اما سیتی سال گذشته با او گفت‌وگوهایی را آغاز کرد و می‌خواهد او را تا سال‌های زیادی در اتحاد نگهدارد.

Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی‌بروینه با سیتی تمدید می‌کند؟

با این حال، هنوز توافقی حاصل نشده و طبق گفته تایمز، دی‌بروینه از اولین پیشنهاد سیتی ناامید شده و احتمالاً آن را رد خواهد کرد.

هافبک بلجیمی که روز یکشنبه در پیروزی 3-1 سیتی مقابل چلسی درخشید و نقش اصلی را بازی کرد، در حال حاضر در هفته 310 هزار پوند دستمزد دریافت می‌کند و می‌خواهد این رقم افزایش یابد، زیرا برخی دیگر از ستاره های لیگ برتر مانند دیوید دخیا از منچستر یونایتد و مسوت اوزیل از آرسنال دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند و به ترتیب 375،000 و 350،000 پوند در هفته در آمد دارند.

کاپیتان دوم سیتی پردرآمدترین بازیکن این باشگاه است اما معتقد است که او به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر باید دستمزد بیشتری دریافت کند.

این بازیکن 29 ساله که جایزه بهترین بازیکن سال لیگ انگلیس و بهترین هافبک یوفا را فصل گذشته از آن خود کرد و در حال حاضر نیز در ترکیب سیتیزن‌ها می‌درخشد، پیش از این در 18 مسابقه 12 پاس گل و 3 گل برای تیمش داشته و از بازیکنان مورد نظر گواردیولا محسوب می‌شود.

اگرچه انتظار می رود که دی‌بروینه پیشنهاد اولیه سیتی برای تمدید قرارداد را رد کند اما هنوز هیچ تصوری که وی آماده پایان دادن به همکاری شش ساله خود با این باشگاه باشد، وجود ندارد و احتمال می‌رود که مذاکرات بیشتری طی هفته‌ها و ماه‌های آینده انجام شود و مدیران این باشگاه رضایت او را جلب کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала