Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر انگلیس؛ ساوتهمپتون – لیورپول‌؛ سال نو و حال نو

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول پس از 2 تساوی حالا تشنه پیروزی در نخستین بازی لیگ برتری‌اش در سال 2021 است.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مسابقات هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب از ساعت 11:30 دقیقه لیورپول صدرنشین این رقابت‌ها در ورزشگاه سنت مری به مصاف تیم ساوتهمپتون خواهد رفت.

لوگوی باشگاه لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیوکاسل 0 - لیورپول 0؛ تساوی بد موقع باعث شنیدن صدایِ نفس یونایتد در بیخِ گوش

لیورپول در شرایطی در صدر جدول قرار گرفته که با منچستریونایتد هم امتیاز است و فقط به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شیاطین سرخ جایگاه نخست را در اختیار دارد. این بدان معنی است که کوچکترین لغزش لیورپول در این دیدار ممکن است به قیمت از دست دادن صدر جدول باشد، به خصوص آنکه منچستریونایتد بازی عقب افتاده خود را با تیم پایین جدولی برنلی برگزار خواهد کرد.

ساوتهمپتون در حالی میزبان لیورپول خواهد بود که سرمربی این تیم که به دلیل ابتلای همسرش به کووید 19 در قرنطینه به سر می‌برد و در دیدار روز سه شنبه مقابل وستهام روی نیمکت این تیم قرار نداشت، حالا مجاز است که تیمش را از نزدیک هدایت کند. ساوتهمپتون در غیاب سرمربی خود 2 تساوی صفر-صفر برابر فولام و وستهام داشتند و اگر برابر لیورپول هم به تساوی بدون گل دست پیدا کنند رکوردی در تاریخ این باشگاه خواهد بود.

ماكسويل كورنيه وكايل ووكر في مباراة ليون ومانشستر سيتي في ربع نهائي دوري أبطال أوروبا، 15 أغسطس/ آب 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ساوتهمپتون 0 – سیتی 1؛ ستیزن‌ها به صدر نزدیک شدند

 لیورپول در دیدار‌های پیشین برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشته است. این تیم هر 6 بازی آخر خود برابر ساوتهمپتون را با پیروزی پشت سر گذاشته، در این مسابقات 17 گل زده و فقط 2 گل دریافت کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در هشت بازی آخر خود برابر ساوتهمپتون شکستی نداشته و در این بازی‌ها به 6 پیروزی و 2 تساوی دست یافته اند و در 6 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

ساوتهمپتون 10 بار برابر قهرمانان فصول گذشته لیگ جزیره به پیروزی دست یافته است و در این میان 6 تیم مختلف را برده است.  سرخپوشان بندر لیورپول در حال حاضر با 33 امتیاز از 16 بازی صدرنشین رقابت‌های لیگ جزیره است و تیم میزبان نیز با 26 امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه نهم قرار دارد.

یکم فوریه سال 2020، لیورپول در آنفیلد با 4 گل ساوتهمپتون را شکست داد. چمبرلین، هندرسون و صلاح (2 مرتبه) برای لیورپول گلزنی کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала