Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد اجینت راموس از مادرید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده سرخیو راموس در میان بن بست قرارداد، سراخ صفحه توییترش رفته و از این کار رئال مادرید انتقاد می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رنه راموس اجینت و برادر سرخیو راموس در یک تلاش آشکار برای تحت فشار قرار دادن رئال مادرید در مورد وضعیت قرارداد کاپیتان، در صفحه توییتر واکنش نشان داد.

به نظر می‌رسد با توجه به بن بست خوردن تمدید قرارداد برادارش خواست از وضعیت موکل‌اش دفاع کند در حالی‌که سرخیو راموس اکنون قادر به مذاکره در مورد انتقال رایگان پایان فصل با هر باشگاهی است.

کاپیتان باشگاه که تاکنون نتوانسته بود برای تمدید قرارداد با مادرید که در پایان فصل به پایان می‌رسد موافقت کند، در شش ماه پایانی قراردادش است و آزاد می‌باشد تا در مورد انتقال رایگان تابستانی به هر باشگاه خارج از اسپانیا مذاکره کند.

در همین حل اما نماینده وی رنه راموس انتقاد یک روزنامه نگار از رئال مادرید را بازتوییت کرد.

آخر هفته رنه راموس با استفاده از توییتر، پُستی از روزنامه نگار فوتبال اسپانیایی آلفردو دورو را به اشتراک گذاشت که از رئال مادرید به دلیل عدم موفقیت در تمدید کاپیتان‌اش به توافق جدید انتقاد کرد.

دورو نوشته بود: "کسی باید توضیح دهد که چگونه و چرا ما این امتیاز را کسب کرده‌ایم، نقطه‌ای که شما [باشگاه] اجازه داده‌اید کاپیتان‌اش، اسطوره مادرید، در ترکیب‌های پوچ بازیکنانی ظاهر شود که اکنون می‌توانند با تیم دیگری وارد صحبت شوند."

سرخیو راموس اکنون در شانزدهمین فصل حضورش در رئال مادرید قرار دارد. او در حالی‌که 34 سال دارد، از زمان پیوستن به این تیم در سال 2005، تا کنون 666 بازی انجام داده و 100 گل برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده و 5 عنوان قهرمانی لالیگا و چهار لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала