Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد: نگران نیستم، ما برمی‌گردیم؛ تیم‌سازی صبر و درد می‌خواهد

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لمپارد مدعی است که هر تیم موفقی قبل از رسیدن به خواسته های خود باید سختی هایی را تحمل کند و چلسی هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، باخت 3 بر یک مقابل منچسترسیتی در استمفوردبریج هم باعث نشده فرانک لمپارد نگران شود و او به آینده امیدوار است.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 1 من‌سیتی 3؛ شیرانی که در خانه بی‌صدا خفه شدند
لمپارد بعد از این باخت تلخ گفت:«نگران اخراج شدن نیستم و اینکه این موضوع مرا تحت فشار قرار می‌دهد یا خیر، اهمیتی ندارد. انتظار این دوران سخت را داشتم. در دوره‌ای سخت هستیم و آن را درک می‌کنم. چند بازی در مدتی کوتاه داشتیم و می‌دانم امسال انتظارات متفاوت است، چون مبلغی را هزینه کرده‌ایم».
سرمربی آبی‌های لندن در ادامه گفت:«فشار ثابت است و وظیفه من، ادامه کار و انتخاب بازیکنان است. چلسی اکنون دوره سختی را پشت سر می گذارد. من این را می فهمم زیرا مدت هاست که اینجا بازی می کنم. من می فهمم که وقتی چندین مسابقه را در مدت زمان کوتاهی از دست می دهید چه سوالاتی پیش می آید».
لمپارد در پایان صحبت‌های اظهار داشت:«ما از شخصیت لازم برخوردار هستیم. ما به مدت 16 بازی (در اصل 17 بازی) شکست ناپذیر بودیم. یک ماه قبل از من می پرسیدند که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چه زمانی قرارداد جدیدی امضا خواهی کرد و حالا برعکس است. من امروز قبل از همه به خودم نگاه می کنم ولی می دانم در چه جایگاهی هستیم و برای رسیدن به سطحی که سیتی در آن قرار دارد، چه باید کرد».

در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، شب گذشته چلسی که طی هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی را متحمل شده است در ورزشگاه «استمفوردبریج» شهر لندن از منچسترسیتی پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی سه بر یک میهمان همراه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала