Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو به بازیکنان پی‌اس‌جی: زمان خندیدن تمام شد

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاریسن‌جرمن، در نخستین جلسه تمرینی به بازیکنانش گفته است که زمان خندیدن تمام شده و باید سخت تلاش کنند تا به همه افتخارات دست یابند.

به گزارش اسپوتنیک، قبل آغاز سال جدید میلادی، باشگاه پاریسن‌جرمن توماس توخل را از هدایت این تیم برکنار و مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام را به عنوان سرمربی جدید استخدام کرد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمدن پوچیتیو به پی اس جی به انتقال مسی هم کمک میکند؟

پوچتینو روز گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید معرفی شد و نخستین جلسه تمرینی پاریسی‌ها زیر نظر این سرمربی آرجانتینی برگزار شد.

براساس گزارش RMC، سرمربی جدید پی‌اس‌جی در نخست جلسه تمرینی به بازیکنانش در مورد اهدافش صحبت کرده و به آن‌ها واضح گفته است که زمان خندیدن و کارهای مزخرف تمام شده و باید تمام تمرکز شان را برای پیروزی و کسب افتخار معطوف کنند.

پی‌اس‌جی بامداد چهارشنبه در نخستین دیدار با پوچتینو به مصاف سن آتین می‌رود و دیدار دشواری در پیش دارند.

 این سرمربی آرجانتینی در پاریسن‌جرمن به دنبال قهرمانی در لیگ است اما هدف اصلی او قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

این در حالی‌ست که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن‌جرمن به مصاف بارسلونا خواهد رفت و پوچتینو کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала