Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از زلاتان تا موراتا؛ غایبان احتمالی دیدار جذاب یوونتوس – میلان

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدرنشین سری‌آ و یوونتوس چهارشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، میلان و یوونتوس چهارشنبه در سن سیرو یکی از جذاب ترین بازی‌های سری‌آ را خواهند داشت آن هم در حالی که هر دو تیم غایبانی کلیدی را خواهند داشت.

Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
پیولی: بازی با یوونتوس تعیین کننده نخواهد بود

آلوارو موراتا و الکس ساندرو مهم‌ترین غایبان یوونتوس خواهند بود. آزمایش کرونای بازیکن برازیلی مثبت شده است. او در پیروزی چهار بر یک یوونتوس مقابل اودینزه در روز یکشنبه 83 دقیقه بازی کرد و نبودش خبر بدی برای تورینی ها است.

موراتا نیز در تمرین شنبه دچار مصدومیت شد و بازی مقابل اودینزه را از دست داد. پیرلو در پایان بازی گفت که در مورد حضور مهاجم سابق اتلتیکو مادرید مقابل میلان مطمئن نیست.

این سوی خط اما زلاتان ابراهیموویچ، اسماعیل بن ناصر، ماتئو گابیا و الکسیس سائلماکرس روز گذشته در تمرینات گروهی میلان شرکت نکردند و احتمالا بازی مقابل یووه در سن سیرو را از دست می دهند. بازیکن سویدنی ابراز امیدواری کرد که به بازی برسد اما اسکای اسپورت گزارش داده است که این بازیکن آماده مسابقه نخواهد بود.

از سویی ساندرو تونالی به علت یک جلسه محرومیت و دریافت کارت سرخ مقابل بنونتو مقابل یوونتوس بازی نمی کند در حالی که ربیو و کوادرادو پس از اتمام محرومیت یک جلسه ای به ترکیب یووه برمی گردند.

شاگردان پیولی در حال حاضر با ده امتیاز بیشتر از یوونتوس صدرنشین جدول لیگ ایتالیا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала