Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری پی‌اس‌جی و سیتی به جذب راموس افزایش یافت؛ پایان سفر 15 ساله کاپیتان نزدیک است

© Photo / DHAReal Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi.
Real Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دقایق قبل مشخص شد که سرجیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده و مذاکراتش را بزودی با باشگاه‌هایی که خواهان او اند، آغاز خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در پایان فصل قرارداد سرجیو راموس، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز با رئال مادرید به پایان می‌رسد و این بازیکنان می‌تواند به صورت آزاد به باشگاه دیگری بپیوندند.

Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
اتفاق شگفت‌انگیز؛ استقبال راموس از همبازی‌شدن با مسی

رئال مادرید اما مایل است قرارداد هر سه بازیکن را تمدید کند و روز گذشته به لوکاس وازکز پیشنهاد تمدید ارائه کرد که از سوی این بازیکن رد شد.

رسانه‌های اسپانیایی حالا مدعی اند که باشگاه به صورت مخفی به راموس نیز پیشنهاد یک ساله‌ ارائه کرده که این بازیکن نیز پیشنهاد اولیه رئال مادرید را رد کرده است.

براساس گزارش مارکا، باشگاه رئال مادرید هم با قبول رد پیشنهاد به او اجازه داده تا به پیشنهادات دیگر توجه کند زیرا سیاست این باشگاه اجازه نمی‌دهد به بازیکنی بالای 34 سال پیشنهاد تمدید بیش از یک سال ارائه شود.

با این شرایط راموس با باشگاه‌هایی که خواهان او اند مذاکرات آغاز خواهد کرد و به نظر می‌رسد کاپیتان به پایان کارش در باشگاه نزدیک شده است.

دو باشگاه پاریسن‌جرمن و منچسترسیتی از مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شود و آن‌ها امیدوار اند این بازیکن را جذب و از تجربه و درخشش او در تیم شان استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала