فهرست غذاهای مضر به انسان

© Depositphotos.com / Cookelmaفهرست غذاهای مضر به انسان
فهرست غذاهای مضر به انسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصین آلمانی از غذاهای نام گرفتند که عمر بشریت را کوتاه می کند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان در قدم اول از نوشابه های شیرین مانند- نوشابه های گازدار و شیرین نام گرفتند. گفته شده است که در چنین نوشابه ها تقریباً کالوری وجود ندارد-فقط عناصر ساخت کارخانه تولید کننده نوشابه و تمام.

سبزیجات تازه - اسپوتنیک افغانستان
غذا سالم بخورید و لاغر شوید

گروپ دوم غذاهای مضر-چاکلت و سایر شیرینی باب ها.  منجمله شوکالاد، کلچه، کیک و غیره. سازمان غذا و زراعت ملل متحد غذاهای مافوق را از جمله غذاهای مورد پسند اکثر مردم می داند که باید از جمله مواد مورد نیاز به زندگی و صحت باید حذف گردد.

شیریخ – غذا دیگر مضر به انسان است. اما قبل از اینکه از آن امتناع شود، باید عناصر شیریخ مطالعه گردد. اگر شیریخ از شیر پوردی تهیه شده باشد و تازه نباشد، در آن صورت به صحت مفید نیست.

نوع دیگر غذا که مضر است، بورگرها و غذا های عاجل فاستفورد می باشد. اما تاکید گردیده است که اگر این غذا از مواد مصنوی نه، بلکه حیوانی باشد، در آنصورت به زندگی مضر نیست. اما در ترکیب چنین غذاها مواد دیگری وجود دارد که به صحت انسان مضر می باشد. طریق تهیه آن در بازار نیز به صحت انسان مفید نیست.

گروه پنجم غذاهای ناخواسته گوشت فرآوری شده است. این شامل، به ویژه سوسیس، ژامبون و بیکن است. کارشناسان توصیه می کنند  که  اول گوشت را در هر جائی که امکان دارد از کیفیت آن مطمئن شوید و بعداً خریداری کنید.

غذاهای منجمد و به ویژه "شام های تلویزیونی" – غذاهای سرد که فقط قبل از خوردن آنرا از طریق مایکروویو گرم میشود و در نزدیک تلویزون نشسته آنرا می خورید که معمولاً، این یک پیتزا گرم شده می باشد.

علاوه بر این ، میوه ها و سبزیجات کنسرو شده در فهرست غذاهای ناسالم - به ویژه غذاهای ذخیره شده در شربت - قرار دارند.

بهتر است که غذا تازه و سالم را بخورید و تا پیری بی درد زندگی کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала