جان باختن ۷ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان 

© Facebook Kabul Public Health Departmentجان باختن ۷ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان 
جان باختن ۷ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان از جان باختن ۷ بیمار دچار شده به ویروس کرونا در یک شبانه روز گذشته در این کشور خبر داد. 

جان باختن ۱۷ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
جان باختن ۱۷ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان
به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان با نشر داده های تازه درباره بیماری کرونا در این کشور نوشت: در یک شبانه‌روز گذشته ۷ بیمار کرونایی در این کشور جان‌های‌شان را از دست داده و ۹۴ تن به تاز‌گی به این ویروس دچار شده‌اند.

این وزارت افزوده است، که در یک شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۸۲۰ بیمار مشکوک به کرونا آزمایش داده‌اند.

در گزارش وزارت صحت آمده است، که در همین مدت ۱۳۶ بیمار دچار شده به کرونا بهبود یافته‌اند. براساس گزارش، روی‌دادهای جدید در ۲۰ ولایت شناسایی شده‌اند.

براساس آمار وزارت صحت، از آغاز گسترش ویروس کرونا تا امروز، ۵۳ هزار و ۱۰۵ تن در سراسر کشور به این ویروس دچار شده و ۲ ‌هزار و ۲۴۴ تن در پی دچار شدن به آن جان‌ باخته‌اند. هم‌چنان ۴۲ هزار و ۶۶۶ تن از آغاز گسترش کرونا تاکنون، پس از دچار شدن به آن صحت‌یاب شده‌اند. بر بنیاد گزارش وزارت صحت، تاکنون ۲۰۷ هزار و ۵۴۸ تن در سراسر کشور آزمایش کرونا داده‌اند.

یادآوری می کنیم، که در جهان نیز تا امروز بیش از ۸۶ میلیون و ۱۱۰ هزار تن به ویروس کرونا دچار شده‌اند. از این میان، بیش از یک‌میلیون و ۸۶۰ هزار تن جان‌ باخته و بیش از ۶۱ میلیون و ۶۰ هزار تن دیگر صحت‌یاب شده‌اند.

امریکا، هندوستان، برزیل، روسیه و فرانسه، از میان کشورهایی‌اند که بیش‌ترین دچار شدگان به کرونا در جهان را تاکنون شناسایی کرده‌اند. از این میان، امریکا بیش‌ترین جان‌باخته‌گان کرونایی در جهان را تا امروز ثبت کرده‌ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала