Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: افتخارم می‌کنم که 750 بار پیراهن بارسلونا را پوشیده‌ام

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در گفتگویی با روزنامه «اسپورت» از افتخار رکوردزنی برای بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در مصاحبه با روزنامه اسپورت می‌گوید پوشیدن پیراهن بارسا در 750 بازی برای او افتخار بزرگی است.

ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان
پله رکورد شکنی مسی و رونالدو را قبول ندارد + عکس

مسی در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی «اسپورت» پس از 750 بازی برای بارسلونا گفت:«باعث افتخارم است که به این تعداد بازی با پوشیدن پیراهن بارسا رسیده‌ام». لئو مسی در دیدار یکشنبه شب مقابل هوئسکا توانست هفتصد و پنجاهمین بازی خود برای بارسلونا را به ثبت رساند.

مسی در لالیگا تاکنون 500 بار پیراهن بارسلونا را پوشیده و برای اینکه بتواند رکورد بیشترین بازی برای این باشگاه را به ثبت رساند تنها به 5 بازی احتیاج دارد. او در 750 مسابقه برای آبی‌اناری‌ها 524 بار پیروز شده و 88 بار شکست خورده است. مسی 644 گل به ثمر رسانده و توانسته بیشترین تعداد گل در یک باشگاه را به نمایش گذارد.

مسی 13ساله بیست سال پیش به همراه پدرش به باشگاه بارسلونا آمد تا به یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ فوتبال تبدیل شود. تعداد بازی های رسمی او برای تیم اول باشگاه فوق العاده بوده: 705 بازی با 524 پیروزی، 138 تساوی و 88 باخت. مسی در این مدت 644 گل هم برای بارسا به ثمر رسانده.

این صحبت مسی در حالی منتشر شده است که وضعیت آینده او مشخص نیست. مسی تاکنون اعلام نکرده که در این باشگاه می‌ماند یا می‌خواهد در تابستان آینده راهی تیمی دیگر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала